BigOrange 05.09.2011 11:49:46 | |
---|
Moro! Olen perustamassa kotiin sellaista läppäripohjaista pikkustudiota jolla jotain nauhoitella ja lähinnä biisejä kehitellä. Näitä audio interfacejahan löytyy mutta olen nyt saanut rajoitettua otsikon kahteen vaihtoehtoon. Näistä ohjelmista eikä interfaceista ole kokemusta eli nyt kaipaan vähän kokemuksia: M-audio: Pro Tools SE Tarvitsee ilmeisesti ulkoisen virtalähteen Steiberg: Cubase AI 5 Ottaa virran usbista Saa footswitchin kytkettyä Valinnan vaikeuksia.. elikkä neuvotkaa minua! "I am not your enemy so no apologies, please" -One Minute Silence |
Grugi 05.09.2011 11:59:36 | |
---|
BigOrange: Moro! Olen perustamassa kotiin sellaista läppäripohjaista pikkustudiota jolla jotain nauhoitella ja lähinnä biisejä kehitellä. Näitä audio interfacejahan löytyy mutta olen nyt saanut rajoitettua otsikon kahteen vaihtoehtoon. Näistä ohjelmista eikä interfaceista ole kokemusta eli nyt kaipaan vähän kokemuksia: M-audio: Pro Tools SE Tarvitsee ilmeisesti ulkoisen virtalähteen Steiberg: Cubase AI 5 Ottaa virran usbista Saa footswitchin kytkettyä Valinnan vaikeuksia.. elikkä neuvotkaa minua! Melkolailla makuasia kumman otat, itse voin puhua vain M-Audion puolesta kun itsellä sellainen on, tosin Ultra versio. Virran ottaa M-Audiokin USB:n kautta ja virtalähde on optio. powered via USB or optional AC power adapter Lähinnä tuossa on erona DAW eli kumpi miellyttää enemmän niin sen sitten valitset. The only true wisdom is in knowing you know nothing. [Sokrates] |
BigOrange 05.09.2011 12:08:32 | |
---|
Virran ottaa M-Audiokin USB:n kautta ja virtalähde on optio. powered via USB or optional AC power adapter OK! Kiitos tuosta tiedosta, mikä toisaalta vaikeuttaa valintaa vielä enemmän... Miten on, saako muuten tota Fast Trackiä ohjattua footswitchillä? "I am not your enemy so no apologies, please" -One Minute Silence |
Grugi 05.09.2011 12:44:54 | |
---|
BigOrange: OK! Kiitos tuosta tiedosta, mikä toisaalta vaikeuttaa valintaa vielä enemmän... Miten on, saako muuten tota Fast Trackiä ohjattua footswitchillä? Ei laitteessa itsessään ole liitäntää sille joten sitä kautta ei onnistu ainakaan. Itse en ainakaan ole kokenut tarpeelliseksi poljinta nauhoittelussa kun kuitenkin preroll ominaisuus löytyy kummastakin DAW:ista. Eli viive ennenkuin nauhoitus alkaa REC painiketta painettua. The only true wisdom is in knowing you know nothing. [Sokrates] |