Aihe: APUA!
1
Laulajanlunnaat
08.10.2022 12:39:10
Hei TE Fiksut ihmiset, voisitteko auttaa minua pulmassa joka koskee seuraavaa:

Kuinka saan Reaper musiikkiohjelmaan suomenkielisen tekstin?

Vääntäkää tämä asia mulle kielikuvallisesti rautalangasta, että se menee ymmärrykseeni!

Olen ikuisesti kiitollinen Teille, jos ratkaisette pulmani!! ;)
Henri Henri Olavi
08.10.2022 12:51:18 (muokattu 08.10.2022 12:53:01)
Käsittääkseni kukaan ei ole kääntänyt sitä suomeksi. En ainakaan löytänyt language packeistä Finnish-versiota. Muutenkin se on vähän kaksipiippuinen juttu: termistö on vakiintunut englannin kielelle ja sitä käyttää kaikki muutkin DAW:it ja musa-ohjlemat, sekä ihmiset jotka työskentelevät musan- ja äänentuottamisen parissa. Siksi on hyvä, että on yhteinen kieli jolla puhua - se helpottaa kommunikaatiota.
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia. -Seksihullut
jannu
08.10.2022 13:03:03
Jos ongelmana on nimenomaan kielitaito, eikä sen kartuttaminen ole vaihtoehto, niin silloin ehkä suosittelisin etsimään omalta kotipaikkakunnalta jonkun tahon, joka voisi pitää jonkinlaisen yksityiskoulutuksen Reaperin käytöstä. Laita vaikka ilmoitus aiheesta tämän sivuston Wanted-palstalle.

https://muusikoiden.net/wanted/
"You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
iec
08.10.2022 15:26:39 (muokattu 08.10.2022 15:31:46)

https://m.youtube.com/channel/UCigUklYBS5XqR1NJdmeG39g/videos

Näistä suomenkielisistä ohjevideoista voi kiittää muusikoiden.netin jäsentä nimimerkillä Ianuarius.

Osa näistä on tehty uudelleen Reaperin versiota 6 käyttäen, mikä helpottaa vielä lisää, sillä versio 6.xx on tällä hetkellä (lokakuu 2022) uusin saatavilla oleva versio.
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
Laulajanlunnaat
09.10.2022 09:28:33
Kiios ja kumarrus, on mahtavaa että olette olemassa ja auttamassa meitä osaamattomia!
Kaikkea hyvää Teille kaikille!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)