DownWithTheSickness 19.03.2012 16:46:18 | |
---|
Olen tässä etsiskellyt nyt jonkinlaista audiointerfacea nauhotteluhommiin, kriteereinä on ollut että löytyy instrumentti-inputin lisäksi midi-input, tarkoitus kun oli hommata midikoskettimet joilla sitten pimputella. Nyt sitten iski silmään tollanen midikoskettimisto joka olisi itsessään audiointerface, onko kellään kokemusta taikka hajua onko tuo mistään kotosin/kannattava ostos mun käyttötarkotuksiin? Liekö tuossa "aftertouchia" vai mikä se olikaan se näpäytysherkkyyden rekisteröinti :D ? Jos ei niin onko olemassa moista jossa olisi? Tai jopa täyspainotetut koskettimet I has the cookie boogie woogie |
mattim 20.03.2012 06:43:05 (muokattu 20.03.2012 06:44:07) | |
---|
Grossout: Olen tässä etsiskellyt nyt jonkinlaista audiointerfacea nauhotteluhommiin, kriteereinä on ollut että löytyy instrumentti-inputin lisäksi midi-input, tarkoitus kun oli hommata midikoskettimet joilla sitten pimputella. Nyt sitten iski silmään tollanen midikoskettimisto joka olisi itsessään audiointerface, onko kellään kokemusta taikka hajua onko tuo mistään kotosin/kannattava ostos mun käyttötarkotuksiin? Liekö tuossa "aftertouchia" vai mikä se olikaan se näpäytysherkkyyden rekisteröinti :D ? Jos ei niin onko olemassa moista jossa olisi? Tai jopa täyspainotetut koskettimet Laite lähettää myös näppäimenpainallusvoimakkuustiedon (velocity), herkkyyskäyrää ei voi muokata. |
DownWithTheSickness 25.03.2012 21:34:29 | |
---|
Grossout: Olen tässä etsiskellyt nyt jonkinlaista audiointerfacea nauhotteluhommiin, kriteereinä on ollut että löytyy instrumentti-inputin lisäksi midi-input, tarkoitus kun oli hommata midikoskettimet joilla sitten pimputella. Nyt sitten iski silmään tollanen midikoskettimisto joka olisi itsessään audiointerface, onko kellään kokemusta taikka hajua onko tuo mistään kotosin/kannattava ostos mun käyttötarkotuksiin? Liekö tuossa "aftertouchia" vai mikä se olikaan se näpäytysherkkyyden rekisteröinti :D ? Jos ei niin onko olemassa moista jossa olisi? Tai jopa täyspainotetut koskettimet No nyt on perkele tilattu sitten. Kiitos vastauksista! I has the cookie boogie woogie |
kukkola 03.04.2012 11:42:48 | |
---|
Grossout: No nyt on perkele tilattu sitten. Kiitos vastauksista! Ihan hyvä ostos. Minulla on tuollainen ollut jo jokusen vuoden ja olen sitä varsin menestyksekkäästi käyttänyt PT8MP:n kanssa, Ei ku näin se menee... |
DownWithTheSickness 05.04.2012 19:54:52 | |
---|
Grossout: Olen tässä etsiskellyt nyt jonkinlaista audiointerfacea nauhotteluhommiin, kriteereinä on ollut että löytyy instrumentti-inputin lisäksi midi-input, tarkoitus kun oli hommata midikoskettimet joilla sitten pimputella. Nyt sitten iski silmään tollanen midikoskettimisto joka olisi itsessään audiointerface, onko kellään kokemusta taikka hajua onko tuo mistään kotosin/kannattava ostos mun käyttötarkotuksiin? Liekö tuossa "aftertouchia" vai mikä se olikaan se näpäytysherkkyyden rekisteröinti :D ? Jos ei niin onko olemassa moista jossa olisi? Tai jopa täyspainotetut koskettimet Tilasin thomannilta. Oli paskana jo kun paketin avasi. Että ei ihan heti tule mitään arvostelua vehkeestä pistettyä. I has the cookie boogie woogie |