akiha 03.12.2022 17:23:27 | |
---|
Käytän läppäriä ainostaan musiikin tekemiseen ja tarvetta olisi ulkoiselle näytölle. Mikä olisi siis tähän tarpeeseen sopiva näyttö ja minkä kokoinen? Kaipaisin suosituksia. |
Humanoid 03.12.2022 18:07:19 | |
---|
akiha: Käytän läppäriä ainostaan musiikin tekemiseen ja tarvetta olisi ulkoiselle näytölle. Mikä olisi siis tähän tarpeeseen sopiva näyttö ja minkä kokoinen? Kaipaisin suosituksia. Dellin näytöt ovat aina toimineet hyvin mäkkien kanssa, joten ääni niille. U-sarjalaiset on hinta-laatusuhteeltaan mainioita. |
Henri Henri Olavi 03.12.2022 20:29:30 | |
---|
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
battery 04.12.2022 21:09:43 | |
---|
Mulla oli tovi sitten käytös Lenovon näyttö M1-Airissa ja toimi muuten hyvin, mutta ei totellut enää koneen herätystä näytön virtanapista (virta ja kuvasignaali usb-c:n kautta). Aiemmalla macbook prolla (intel), niin läppäri heräsi päälle, kun painoi näytön virtanapista. |
Henri Henri Olavi 07.12.2022 13:09:54 | |
---|
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
akiha 07.12.2022 14:50:41 | |
---|
Tällaista tarjottiin ilmaiseksi: Eizo ev2333w. Oliskohan tuosta mitään iloa ja ja toimisiko MacBook Airin kanssa? |
Henri Henri Olavi 07.12.2022 14:58:23 | |
---|
akiha: Tällaista tarjottiin ilmaiseksi: Eizo ev2333w. Oliskohan tuosta mitään iloa ja ja toimisiko MacBook Airin kanssa? Uskoisin tuon toimivan ihan all right, mutta ei ole kokemusta. Mulla on ikivanha 24" BenQ:n näyttö joka skulaa erinomaisesti sekä mun 2018 MBP:ssa että M1 Airissa. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Jucciz 14.12.2022 04:00:37 (muokattu 14.12.2022 04:16:10) | |
---|
Henri Henri Olavi: Kaveri hommasi tämän ja on tyytyväinen: https://www.verkkokauppa.com/fi/pro … aSharp-43-U4320Q-42-5-4K-UHD-naytto Mitä olen hänen luonaan tuota katsellut, niin vaikuttaa todella hyvältä. Täältä tukevaa komppia Dell U4320Q:lle. Reilu puoli vuotta sitten laitoin tuollaisen samalla kun Mac Studio tuli taloon, eikä kyllä harmita yhtään. En oikein koskaan ole innostunut kahden keskikokoisen näytön taktiikasta, sillä jompikumpi kuitenkin jäisi kakkosnäytöksi. Ja sit jos vaikka haluaa silloin tällöin katsella liikkuvaa kuvaa samalla laitteistolla, on yksi iso näyttö selvästi kivempi kuin kaksi pienempää. Tässä havainnekuva siitä, miltä kyseinen ruutu näyttää Mac Studion kaverina: http://jucciz.com/kuvia/misc/macstudio.jpg Sinä olet ihan saatanan perseestä ja typerä paskaperse. -Sir Jöpötin |
akiha 18.12.2022 11:05:57 | |
---|
Henri Henri Olavi: Uskoisin tuon toimivan ihan all right, mutta ei ole kokemusta. Mulla on ikivanha 24" BenQ:n näyttö joka skulaa erinomaisesti sekä mun 2018 MBP:ssa että M1 Airissa. Oon nyt testaillut tuota näyttöä, ja toimiihan se, ei tosin tietystikkään yllä läheskään nykynäyttöjen tasolle. Ainut vaan, että en ole vielä saanut hankittua usb-c jakajaa. Näytössä on usb-c kaapeli ja pitäisi saada se jaettua niin, että saisin läppärin laturin ja näytön samaan porttiin, nyt jos käyttää näyttöä joutuu olemaan akun varassa. Tällä mennään toistaiseksi, eikä maksanut paljon :) myöhemmin voi harkita päivittämistä parempaan. |
iec 18.12.2022 12:45:29 | |
---|
Jucciz: Täältä tukevaa komppia Dell U4320Q:lle. Reilu puoli vuotta sitten laitoin tuollaisen samalla kun Mac Studio tuli taloon, eikä kyllä harmita yhtään. En oikein koskaan ole innostunut kahden keskikokoisen näytön taktiikasta, sillä jompikumpi kuitenkin jäisi kakkosnäytöksi. Ja sit jos vaikka haluaa silloin tällöin katsella liikkuvaa kuvaa samalla laitteistolla, on yksi iso näyttö selvästi kivempi kuin kaksi pienempää. Tässä havainnekuva siitä, miltä kyseinen ruutu näyttää Mac Studion kaverina: http://jucciz.com/kuvia/misc/macstudio.jpg Ootkos Jucciz saanut kaiuttimien kuuntelukulmat optimaalisiksi noin ison monitorin kanssa? Ihmettelin vähän tuosta kuvasta, että meneekö ylileveäksi sijoitteluksi? Optimitilanteessa kaiuttimet ovat toisistaan suunnilleen yhtä kaukana kuin kuuntelijan pää on molemmista kaiuttimista. Tätä kysyn ihan silkasta mielenkiinnosta. https://www.genelec.com/monitor-placement Tietenkin tähän vaikuttaa pitääkö näppistä ja kosketuslevyä/hiirtä kuinka lähellä pöydän etureunaa työskennellessä. Minulla on omassa setupissa pakko pitää näppistä ainakin 20cm pöydän etureunasta, ettei ranteet rasitu näppäimistöä ja hiirtä käyttäessä. Toki mulla on todella pieni huone, joten ei pysty kikkailemaan niin paljoa kun en voi pöytää siirtää puolta metriä seinästä tai muuta vastaavaa. Tällä hetkellä itselläni on 32" näyttö, mutta periaatteessa 40-43" sopisi jos laittaisin sen seinään kiinni (tai mulla pitäisi pultata se pöydän takareunaan jollain spesiaalitelineellä, kun käytän samaa huonetta etätyöpisteenä, ja joudun vaihtelemaan kyseisen sähköpöydän korkeutta työpäivän aikana. Huoh.... Onnekkaita ovat ne, joilla on niin paljon asunnossa huoneita, että yhden voi pyhittää kokonaan musa&studiokäyttöön. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Lennu 18.12.2022 14:01:54 | |
---|
akiha: Oon nyt testaillut tuota näyttöä, ja toimiihan se, ei tosin tietystikkään yllä läheskään nykynäyttöjen tasolle. Ainut vaan, että en ole vielä saanut hankittua usb-c jakajaa. Näytössä on usb-c kaapeli ja pitäisi saada se jaettua niin, että saisin läppärin laturin ja näytön samaan porttiin, nyt jos käyttää näyttöä joutuu olemaan akun varassa. Tällä mennään toistaiseksi, eikä maksanut paljon :) myöhemmin voi harkita päivittämistä parempaan. Ei kai, eikö se muka lataa usb c:stä? |