Aihe: Puiden tilaus
1 2 3 4 5
Juzzu
16.05.2005 14:43:45
Tilaus on nyt sisässä. Pikaviesten kyselivät useampikin vielä mahdollisuutta liittyä mukaan muttei sähköpostia saapunut pyynnöistä huolimatta joten ratkaisu oli tehtävä.

Mutta mielestäni olisi ollut edes kohteliasta ilmoittaa jos ei yht'äkkiä enää kiinnostusta löydykään niin ei olisi tarvinnut turhaan odotella postia jota ei koskaan tullut.

Noh, mutta seuraillaan miten homma etenee niin saadaan tästä referenssi miten homma toimii Gilmerillä ja noin yleensäkin täällä meilläkin sitten :o)
Tonttoroi
P2
16.05.2005 15:10:15
Pyydän nöyrimmin anteeksi, rahatilanne on kehnoa huonompi. Oisin silti voinut ilmoittaa. Miksen niin tehnyt? En tiedä. Olen ilkeä.
Myykää mulle wahi!
Juzzu
16.05.2005 15:40:48
Jaa siekö se olit? ;o) (ehämme ees enää muista ketä ne oli) Joo ni ei mittään... :o)
Tonttoroi
Juzzu
29.07.2005 15:37:58
The Eagle has landed.
Ponkkolaala piu
Puavali
29.07.2005 18:32:48
The Eagle has landed.

Tulen kolomen viikon kuluttua noutamaan ne, jos tulen takaisin Suomeen. :o)
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
Teijo K.
30.07.2005 17:59:16

The Eagle has landed.

Suuret kansanjoukot pyytävät nyt tiivistettyä kertomusta referenssiksi. Miten meni tilaus? Oliko puut toivottu laatua, kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa. Kauanko se nyt kesti? Oliko hyvä palvelu? Vastattiinko sähköposteihin? Paljonko on paljon? Miksi? Bäy?
"Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista."
-von Ranke.
Juzzu
31.07.2005 20:37:11
Bäy?

Gilmerin sähköpostipolitiikka oli ihan sujuvaa mutta melko epävirallista. Esim. minkäänsortin tilausvahvistusta ei tullut, laitettiin vaan ilmoitus että "no ny ne lähti täältä". Muuten kyllä vastattiin sujuvasti kaikkeen ja asiat lutviutui ihan kivasti. Vahvasti plussalle jäi kokonaisuus.

Puissa oli jonkin sortit pinnoitetta päällä jotta näyttävät kuvissa hyviltä. Itselleni tilasin pari vaahteraa ja toinen on livenä vieläkin parempi mitä odotin, toinen oli taas jonkinasteinen pettymys. Muidenkin puut näyttää ihan kivalta. Kaupan päälle saatiin vielä iso pala kanelipuuta, cambhor burlia.

Puissa on päät lakattu oikeaoppisesti etteivät ime kosteuttu/halkea.

Koska puuta tuli aikamoinen röykkiö tehtiin tilaus halvimmalla mahdollisella postimaksulla. Halvin oli myös hitain, kaksi kuukautta kesti paketin saapuminen. Missä lie seikkaillut, onneksi kuitenkin tuli perille. Vähän alkoi jo jännittämään notta tuleeko ollenkaan.

Mitäs tuossa... En mä keksi ny muuta :o)
Ponkkolaala piu
tonicaster
15.08.2005 18:16:32
Kyllä iso kiitos Juzzulle tilauksen koordinoinnista, sekä muille tilaajille hyvästä yhteyden pidosta. tilaus onnistui mun mielestä hyvin!! Ite sain puuni sitten tänään ja oon ollu tyytyväinen niihin. zebrano eritoten hiveli silmää. puiden soinnillisista ominaisuuksista lisää jahka puut pääsevät tuotantoon asti...:)
Haku Robotti
16.08.2005 14:23:09

Miten tuommoisia helmiä raaskii sahata ja työstää? Vuollaanko jämäpaloista puukonkahvoja, potikannuppeja, otelautamerkkejä ja hammastikkuja ja meneekö sahanpurut aamumurojen kanssa kuinka kivuttomasti? Mulla muuttomies vittuili, kun otin tammi- ja pyökkilankunpätkät muuttokuormaan viimeksi.
"Tässä iässä pitää run*ata aamulla kahdesti, että sydän rupeaa edes lyömään". Elokuvassa eilen.
päänahka
17.08.2005 23:03:45
Jee, puut tulivat kotiin! Paljon kiitoksia Juzzulle myös täältä, ja tietenkin muille kulujen jakamisesta. Matkahuollostakin pitää todeta, että aika nopeaa toimintaa. Sain aamulla puoli yhdentoista aikaan Juzzulta viestin, että puut ovat lähdössä, ja viiden aikaan päivällä ne olivat Kampissa noudettavissa.
Soolot on perseestä. AKKK #7
Juzzu
18.08.2005 08:10:25
Sain aamulla puoli yhdentoista aikaan Juzzulta viestin, että puut ovat lähdössä

En ollu niitä silloin vielä edes matkahuoltoon vienyt.. :o)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)