Aihe: orange ad15 schemasta pari kysymystä..
1 2 3 4 5
SirElwood
31.01.2008 20:50:35
Kiitos kiitos, bändikaverille tosin tuon rakensin ja äsken treeneissä oli kyllä paras rokkisoundi ikinä Lespan ja Marsun 4x12" kaapin kanssa. Oikea Orange ei kuulostanut yhtä hyvältä :D

Mitähä minä tein väärin, kun mielestäni tuo ei soundannut kovin erikoiselta... Tai sitte vaan olen soundivammainen. =P

Ihan epistä!
Twinkle
07.04.2008 01:28:29 (muokattu 07.04.2008 01:37:44)
Kysymys: mikäs olisi sopiva verkkomuuntaja tälle vaikka esim Uraltonen valikoimasta? tästä threadista löytyi tieto, että saksan MusikDingistä löytyy sopiva muuntaja, mutta ihan en sieltä haluaisi lähteä trokaamaan muuntajaa niin löytyykö suomesta vastaavaa mököä, joka toimisi tämän kanssa noin niinkuin tarkoitus on ollut?

ja myös sulakkeen koko kiinnostaa, jos minä rakennan jotakin niin sulake on ainoa asia minkä täytyy olla varmasti kiinni.
kojones
07.04.2008 06:47:12
Kysymys: mikäs olisi sopiva verkkomuuntaja tälle vaikka esim Uraltonen valikoimasta? tästä threadista löytyi tieto, että saksan MusikDingistä löytyy sopiva muuntaja, mutta ihan en sieltä haluaisi lähteä trokaamaan muuntajaa niin löytyykö suomesta vastaavaa mököä, joka toimisi tämän kanssa noin niinkuin tarkoitus on ollut?

ja myös sulakkeen koko kiinnostaa, jos minä rakennan jotakin niin sulake on ainoa asia minkä täytyy olla varmasti kiinni.

http://www.uraltone.com/kauppa/product_info.php?products_id=1399

Ite laitoin tuommoisen. Sulakkeiksi tais mennä 500mA ja 200mA
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)