Aihe: www.musikding.de
1 2 3 4
kulmahiomakone
07.08.2008 22:26:29
Tuo siis 26. kesäkuuta. Tänään on ilmoituksen mukaan laitettu paketti matkaan. Oli kuulemma vaikeuksia saada jotain osia, josta syystä viivytys. Niin aina.

Saa nähdä, puuttuuko mitään.

No puuttuihan sitä. Tilaus sai päätöksensä tänään, kun alkuperäisestä lähetyksestä uupunut ja unohtunut pedaaliboksi saapui perille. Alkujaan tilauksesta jäi jälkitoimitukseen potikoita ja yksi konkka. Ne tulivat viime viikolla, viikkoa päälähetyksen jälkeen ja ennen kuin olin ehtinyt valittamaan puuttuvasta laatikosta.

Eli puolitoista kuukautta ja pari sähköpostikyselyä lähetyksen ja puuttuvien osien perään. Ihan jees. Klaus vaikuttaa ihan asialliselta kaverilta ja vastaukset maileihin tulivat suht sukkelaan. Toisaalta soisi, että nämä hommat toimisivat laakista, että ensin kootaan sälät ostoskoriin, maksetaan lasku ja sitten odotetaan vajaat pari viikkoa paketin saapumisilmoitusta.
Eva jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam.
charvette
08.08.2008 08:27:48
Itse tilasin pari vuotta takaperin madamp kitin ja mukana oli kaikki eli ei ongelmia.
Myöhemmin olen tehnyt pari pienempää tilausta ja sama juttu.
Spiral
08.08.2008 11:35:23

Edellinen tilaus kesti n. 2 viikkoa ennenkuin lähti liikkeelle, eli noin kolme viikkoa meni.

Madamp G2 kitti tuli viikossa, mutta siitä puuttui yksi konkka. Asiasta ei tullut mitään ilmoitusta, se vaan puuttui, ja siinä pussissa, jossa sen kai olisi pitänyt olla oli post-it note, jossa konkan arvo. Hieman kyrpi, kun huomasin vasta viikonloppuna.
Lisäksi näyttää, että toinen putkista on rikki. Tämä ei tietenkään ole Klausin vika, koska ei sitä ulkoapäin huomaa. Konkka tuli viidessä päivässä, katotaan nyt mitä Kulaus sanoo kun aloin kinuamaan uutta putkea.
msormune
08.08.2008 12:18:44
Lisänä vielä tähän ketjuun, että Deutch Post toimittaa tavaroita aika lailla ripeämmin, kun pakettiin ei laita mukaan metallikoteloita, muuntajia tms. painavaa tavaraa.

Joskus olen tilannutkin erikseen noita Hammmondin lootia useamman kappaleen, ja sitten myöhemmin komponentit, kytkimet ja jakit erikseen kun on kolvausinspiraatio iskenyt.
Spiral
08.08.2008 15:26:56

Onkos kukaan tehnyt noita putkisäristimiä, mitä tuolla on kaupan?
http://www.musikding.de/product_info.php/info/p1106_RTD2-ECC83.html
Spiral
10.08.2008 11:14:55

Tämä ei tietenkään ole Klausin vika, koska ei sitä ulkoapäin huomaa. Konkka tuli viidessä päivässä, katotaan nyt mitä Kulaus sanoo kun aloin kinuamaan uutta putkea.

Kulaus oli lauantaina pistänyt viestiä, että pistää putken maanantaina postiin. Joten ei valittamista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)