Aihe: F-aukkojen vaikutus kokonaissoundiin
1 2 3
Antroid
03.07.2004 17:14:00
Niin ny sulla on sitte uusi vasuri-PRS?? Onnee uudelle!
*hirvitervehdys*

Siitä on vasta käsiraha maksettu, kun pitää ensin keräillä rahat kokoon.
Antroid
05.07.2004 22:51:35
Ainoa mikä tossa ottaa päähän on se, että puuttuu kunnon loimu ja linnut.
http://www.tiptop.se/cgi-bin/multipage.cgi?id=307
Noh, tärkeintä ei ole ulkonäkö.
Juzzu
05.07.2004 23:22:16
Ainoa mikä tossa ottaa päähän on se, että puuttuu kunnon loimu

Vähempi loimu ei ainakaan mun silmissä ole välttämättä mikään valtava puute, tuleepahan ainakin persoonallisempi verrattuna lehtien uberloimuisiin PRS-mainoksiin. Ja enemmän semmonen työhevosmeininkin, "ei tää oo nätein, mutta soi parhaiten". Tai ainakin niin perustelet sitten myöhemmin ostopäätöstä ;O)
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
G-mies
06.07.2004 00:57:30
Ainoa mikä tossa ottaa päähän on se, että puuttuu kunnon loimu ja linnut.

Tosi siistiltähän tuo näyttää, minusta monet PRS:t (puhumattakaan Driskillistä!) menevät jo mauttomuuksiin kannen loimussa. Toisaalta saattaapi hyvinkin sopia amerikkalaiseen makuun nuo, ainakin birdsandmoons.com:in foorumeilla herättää aina suurta ihastelua kun jotkut siellä lesoilevat uusilla Private Stock -malleillaan...

Ja tuolla lintujen puutteella voi hyvin perustella vaimolle/tyttöystävälle/perheelle miksi _tarvitset_ Singlecutin tai Hollowbodyn toiseksi kitaraksi :)
"Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer
Antroid
06.07.2004 12:42:36 (muokattu 06.07.2004 13:32:37)
Ja tuolla lintujen puutteella voi hyvin perustella vaimolle/tyttöystävälle/perheelle miksi _tarvitset_ Singlecutin tai Hollowbodyn toiseksi kitaraksi :)

Niinpä, mutta eivätten mokomat valmista niitä vasureina. Mutta sitten kun olen iso ja rikas niin seuraava PRS on McCarty ruusupuukaulalla...ja pitää sitä varmaan saada vibrallinenkin, joten Customi myös. Niin ja 24 nauhainen...vibralla ja ilman...:D
Mun pitäisi voittaa lotossa...
Dit: Seuraavan projektini olen aloittanut purkamalla halpis epiphoneni osiin. Totesin, että runko ja elektroniikat joutaa roskiin, mutta kaula on lähes kelvollinen. Ajattelin värkätä vaaleanpunaisen LP mallisen kitaran tasaisella kannella ja kolmella Jaappanin fenkusta pöllityllä mikillä. 5-asentoinen svitsi siihen mihin se LP:ssä oikeasti kuuluukin ja sitten tuon kaulan Explorer mallisen lavan muokkaaminen sellaiseksi Parker tyyliseksi. Jawohl!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)