Aihe: Putkivahvistimen pätkiminen
1 2 3
Jii-Gee
14.12.2013 12:01:10

elon arska: Kävin siis viime viikon tiistaina Uraltonella näyttämässä itse soittaen mistä on kyse. Välitön diagnoosi oli päätemuuntaja..

Edelleen kiinnostaa etä mitä ne teki / jätti tekemättä silloin ekalla reissulla ku eivät löytäneet vikaa ?
Ja mitä sä osaat sellasta mitä ne ei -> miten oikein soitat ja säädät vahvaria koska itse sait heti demottua vian.. ??
elon arska
14.12.2013 14:49:32
Jii-Gee: Edelleen kiinnostaa etä mitä ne teki / jätti tekemättä silloin ekalla reissulla ku eivät löytäneet vikaa ?
Ja mitä sä osaat sellasta mitä ne ei -> miten oikein soitat ja säädät vahvaria koska itse sait heti demottua vian.. ??

Eivät olleet soittaneet ekalla kerralla sitä tarpeeksi kovaa kaapin kautta, vaan ilmeisen kevyt kätisesti melko maltillisella volalla + matalatehoisilla mikeillä varustetulla kitaralla ja sitten myös keinokuorman kanssa täysillä. Ilmeisesti keinokuorman kanssa täysillä vedettyä homman pitäisi olla sama kuin ilmankin, mutta jostain syystä vika ei sillä lailla ilmennyt.

Siksipä en sitä ekalla kerralla itse demonut, koska oletin vian ilmenevän varsin helposti.
Haista jätkä vittu ja mee veivaa Volgaas.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)