Gypsy 21.05.2013 18:30:53 | |
---|
Decadetroll: Kuinkahan moni "sähkäri" tekee mitään naulapatentteja? Eiköhän noita idioottiratkaisuja tee ihan ne ummikot. Niin mitkä ummikot? Aamen |
von spets 21.05.2013 18:55:41 (muokattu 21.05.2013 18:56:31) | |
---|
Gypsy: No, ihan kukin tyylillään. Mutta sen voin sanoa, että mm. ravitsemustiedettä olen tutkinut varmasti enemmän, kuin sinun omalääkärisi. Eikä mulla ole mitään paperia siitä. No sen kyllä huomaa :) www.myspace.com/thebadcaseband
www.facebook.com/thebadcaseband |
Gypsy 21.05.2013 19:14:41 (muokattu 21.05.2013 19:19:33) | |
---|
von spets: No sen kyllä huomaa :) Ai huimausainekoukusta ja oppimisen käytäntöönpanemattomuudesta? En halua tapella kenenkään kanssa, mutta jos en itse kamoja osais hoitaa, niin veisin mieluusti vaikka esim. harryk:lle tai okabass:lle. Tai vaikkapa Kankaanpään Mikolle. Ja on täällä muitakin asialle vihkiintyneitä. Mitkään paperit ei mua vakuuta, mutta kun itsekin olen ollut kiinnostunut näistä laitteista ties kuinka monta vuotta, niin tiedän, että ei nämä paskaa puhu. Lisäys: Ja edellämainittujen herrojen papereista en tiedä mitään.. Aamen |
Decadetroll 21.05.2013 19:49:28 (muokattu 21.05.2013 19:54:20) | |
---|
Gypsy: Niin mitkä ummikot? Ne, jotka ei pahemmin sähköhommista tiedä mitään. Ainakin kodinkonehuollossa näkee vähän vaikka minkämoisia "korjauksia" laitteisiin, kun asiakas ei itse osaa, mutta tekee silti. Sitten tuodaan hattu kourassa huoltoon, että semmonen vika siinä oli alunperin, nyt ei enää käynnisty koko vempele, auttakee.
edittiä. Nyt ennenkuin joku pääsee älisemään, niin näemmä sivistyssanakirja määrittelee ummikon henkilöksi, joka ei puhu kuin omaa äidinkieltään. Ainakin meilläpäin on käytetty tuota sanaa ihan yleisesti sellaisista henkilöistä, joilla ei ole jostain asiasta mitään haisua. Esim. tyyppi joka ei tiedä mitään vaikkapa tästä sähköpuolesta, on ummikko sähköhommissa. :) I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
goatpit.weebly.com |
Gypsy 21.05.2013 20:02:40 (muokattu 21.05.2013 20:06:49) | |
---|
Decadetroll: Ne, jotka ei pahemmin sähköhommista tiedä mitään. Ainakin kodinkonehuollossa näkee vähän vaikka minkämoisia "korjauksia" laitteisiin, kun asiakas ei itse osaa, mutta tekee silti. Sitten tuodaan hattu kourassa huoltoon, että semmonen vika siinä oli alunperin, nyt ei enää käynnisty koko vempele, auttakee. edittiä. Nyt ennenkuin joku pääsee älisemään, niin näemmä sivistyssanakirja määrittelee ummikon henkilöksi, joka ei puhu kuin omaa äidinkieltään. Ainakin meilläpäin on käytetty tuota sanaa ihan yleisesti sellaisista henkilöistä, joilla ei ole jostain asiasta mitään haisua. Esim. tyyppi joka ei tiedä mitään vaikkapa tästä sähköpuolesta, on ummikko sähköhommissa. :) Aivan, ja niitä tosiaan löytyy niistä paperit omistavista apinoista. Hehe, tuli muuten tosta äidinkielestä mieleen, että noilla remonttimiehillä oli melkoinen kielimuuri ;) Ei ilmeisesti enkkukaan taittunut.. Lisäys: Enkä tosiaan halua kaikkia koulunsa käyneitä haukkua. Aamen |
Decadetroll 21.05.2013 20:06:18 (muokattu 21.05.2013 20:08:36) | |
---|
Gypsy: Aivan, ja niitä tosiaan löytyy niistä paperit omistavista apinoista. Hehe, tuli muuten tosta äidinkielestä mieleen, että noilla remonttimiehillä oli melkoinen kielimuuri ;) Ei ilmeisesti enkkukaan taittunut.. No, enemmän olen kuitenkin nähnyt niitä tapauksia, ettei papereita ole ja mokailee noin. Ei mulla vaan kävis mielessäkään alkaa korjailemaan jotain, mistä ei olis mitään haisuakaan, saati sitten haisua sähköturvallisuudesta. Tosin eihän mulla ole papereitakaan vielä, mutta viikon päästä homma tuskin muuttuu :) I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
goatpit.weebly.com |
Gypsy 21.05.2013 20:09:19 | |
---|
Decadetroll: No, enemmän olen kuitenkin nähnyt niitä tapauksia, ettei papereita ole ja mokailee noin. Ei mulla vaan kävis mielessäkään alkaa korjailemaan jotain, mistä ei olis mitään haisuakaan, saati sitten haisua sähköturvallisuudesta. Eli jos et ole käynyt koulussa istumassa hitaampien matkassa, niin et tiedä mitään? :D Älkää viitsikö. Aamen |
Decadetroll 21.05.2013 20:17:46 (muokattu 21.05.2013 20:23:16) | |
---|
Gypsy: Eli jos et ole käynyt koulussa istumassa hitaampien matkassa, niin et tiedä mitään? :D Älkää viitsikö. No sinä se kyllä näemmä tulkitset kaikki jutut ihan oman mielesi mukaiseksi. Lueppa uudestaan tuo mun teksti. Sanonko siinä, ettei kukaan lukematon voi tehdä hyvää jälkeä? Vihje: en. Itse nyt puhelin niistä, jotka ei asiasta mitään tiedä ja tekevät silti. Ei voi olla niin vaikeaa ymmärtää :) Toki moni tekee ihan ilman papereita noita juttuja ja vieläpä erittäin hienosti ja hyvin, mutta ei ne paperit mua ainakaan satuta, eivätkä huononna millään tasolla jo aiempaa kokemusta sähköpuolelta. Eikä siellä koulussa ole pakko istua hitaampien seurassa, meikäkin kävi elektroniikka-asentajan oppimäärän läpi vuodessa ja sen jälkeen puoli vuotta pakollista työharjottelua. Kuten kävi joku 10 tyyppiä mun lisäkseni. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
goatpit.weebly.com |
Gypsy 21.05.2013 20:27:07 | |
---|
Decadetroll: No sinä se kyllä näemmä tulkitset kaikki jutut ihan oman mielesi mukaiseksi. Lueppa uudestaan tuo mun teksti. Sanonko siinä, ettei kukaan lukematon voi tehdä hyvää jälkeä? Vihje: en. Itse nyt puhelin niistä, jotka ei asiasta mitään tiedä ja tekevät silti. Ei voi olla niin vaikeaa ymmärtää :) Toki moni tekee ihan ilman papereita noita juttuja ja vieläpä erittäin hienosti ja hyvin, mutta ei ne paperit mua ainakaan satuta, eivätkä huononna millään tasolla jo aiempaa kokemusta sähköpuolelta. Eikä siellä koulussa ole pakko istua hitaampien seurassa, meikäkin kävi elektroniikka-asentajan oppimäärän läpi vuodessa ja sen jälkeen puoli vuotta pakollista työharjottelua. Kuten kävi joku 10 tyyppiä mun lisäkseni. Jos olet ymmärtänyt, että minulla on jotain koulun suorittamista vastaan, olet ymmärtänyt väärin. Aamen |
Decadetroll 21.05.2013 20:28:34 | |
---|
Gypsy: Jos olet ymmärtänyt, että minulla on jotain koulun suorittamista vastaan, olet ymmärtänyt väärin. No jotain näyttää olevan ainakin sisälukutaitoa vastaan. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
goatpit.weebly.com |
Gypsy 21.05.2013 20:32:46 (muokattu 21.05.2013 20:33:02) | |
---|
Decadetroll: No jotain näyttää olevan ainakin sisälukutaitoa vastaan. Jep. Lueppa vähän takasin.. Aamen |
jtt 21.05.2013 20:36:03 | |
---|
Kukas on väittänyt ,että koulutus tai ne paperit satuttais tai tekis huonommaksi. Ei tietenkään, Mutta ei ne automaattisesti paremmiksi tee verrattuna niihin jotka muuten ovat asiaan vihkiytyneitä. |
Decadetroll 21.05.2013 20:44:38 (muokattu 21.05.2013 20:46:02) | |
---|
Gypsy: Jep. Lueppa vähän takasin.. Samat sanat :) Kuten jtt tuossa sanookin, niin voi tosiaan olla taitava mies ilman papruja. Mutta ei se nyt automaattisesti tarkoita jos on paperit, että ei osaa mitään tehdä. Eikä se tarkoita, että on ikävästi joutunut alistumaan hitaitten tahtiin tai että on hidas. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
goatpit.weebly.com |
Gypsy 21.05.2013 20:50:48 | |
---|
Decadetroll: Samat sanat :) Kuten jtt tuossa sanookin, niin voi tosiaan olla taitava mies ilman papruja. Mutta ei se nyt automaattisesti tarkoita jos on paperit, että ei osaa mitään tehdä. Eikä se tarkoita, että on ikävästi joutunut alistumaan hitaitten tahtiin tai että on hidas. Missä kohtaa olen väittänyt? Aamen |
kojones 21.05.2013 20:53:59 | |
---|
Aika paljonhan näitä asiantuntijoita lopulta näyttää ilmaantuneen. :) |
Decadetroll 21.05.2013 20:54:54 (muokattu 21.05.2013 20:58:11) | |
---|
"Eli jos et ole käynyt koulussa istumassa hitaampien matkassa, niin et tiedä mitään? :D Älkää viitsikö" Tuohon nyt viittasin. Ja kun en mistään tuollasesta missään kohtaa kirjoittanut. Ja aiemmin kun puhuin, kuinka tyypit korjailee ite ja sitten tuovat ammattimiehille korjattavaksi, niin meinasit samantien, että niitä kyllä riittää juurikin niissä tyypeissä, joilla on paperit. :) I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
goatpit.weebly.com |
Gypsy 21.05.2013 20:56:25 (muokattu 21.05.2013 20:58:35) | |
---|
Von Sperms: Onkos Suomessa luvallista tehdä alle ja yli 400v sähkötöitä ilman tutkintoa/pätevyyttä ja valvontaa?! Ei ole. SFS6002. Ite en osta terveyttä vaarantavia palveluja ei-päteviltä vaikka osaaminen olisikin huippua. Jotenkin se tuntuisi turvallisuusriskin ottamiselta, kuten pimeät taksit, amatöörijäsenkorjaajat, harrastelija-autonkorjaajat.. Kommentteja? Miettikää sitä.. Lisäys: Eihän tämä nyt edes tarkota mitään; "Ite en osta terveyttä vaarantavia palveluja ei-päteviltä vaikka osaaminen olisikin huippua." :O Aamen |
Decadetroll 21.05.2013 21:00:12 | |
---|
Gypsy: Von Sperms: Miettikää sitä.. Lisäys: Eihän tämä nyt edes tarkota mitään; "Ite en osta terveyttä vaarantavia palveluja ei-päteviltä vaikka osaaminen olisikin huippua." :O No jos ei ole käynyt mitään sähköturvallisuusjuttuja, niin lakihan tuohon jo puuttuu. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
goatpit.weebly.com |
Gypsy 21.05.2013 21:03:32 | |
---|
Decadetroll: No jos ei ole käynyt mitään sähköturvallisuusjuttuja, niin lakihan tuohon jo puuttuu. Joten? Käynyt siis kaivelemassa nenää sähköturvallisuustunneilla? Enkä taaskaan tarkoita kaikkia. Aamen |
Decadetroll 21.05.2013 21:06:28 | |
---|
Gypsy: Joten? Käynyt siis kaivelemassa nenää sähköturvallisuustunneilla? Enkä taaskaan tarkoita kaikkia. Niin. Laki sanoo, että siellä pitää käydä kaivamassa nenää, jotta saa tehdä hommia. Miksi tämä on nyt niin vaikeaa? I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
goatpit.weebly.com |