Aihe: Viimeksi korjaamasi laite
1 2 3
blaekie
19.05.2012 20:05:36 (muokattu 19.05.2012 20:09:55)

KoskPaavo: Minkähännäköinen tuo on? Mun käsittääkseni tuo on traktorimerkki ja radiot tehtiin neuvostoaikana Latvian Neuvostotasavallassa.

Eikun olinkin väärässä , tässä on Minskissä tehty
http://oldradio.onego.ru/IMAGES/BIG/bel59_b.jpg

Näyttää ainakin päällisin puolin laadukkaalta ja tyylikkäältä. Hienosti on viilutus tehty.

EDIT: Ja itse korjasin juuri kauppakassina toimivan vanhan Skoda Favoritin laturin, lopulta vaihtamalla sen. 30e hyvitettiin vanhasta, lopullisen hinnan ollessa 125 euroa. Ei kannata paljoa itse ruuvata, jos ei selkeesti ole jännitteensäätäjä ruvella.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
gasser
19.05.2012 20:35:59
Pari nylppääntynyttä kuusiokoloavainta - pätkät pois ja taas kuin uusia.
Fillarin poljinkammen ulosvetäjä - keskitapin kiinnitysruuvin fiksailu dremelillä.
Moppi - spragannu pikakiinnike kasaan nippusiteellä.

Melkoinen MacGyver. :)

Tuli tätä lukiessa mieleen miten avuttomia monet oikeasti ovatkaan. Duunissakin saa joskus ihmetellä, että kuinka voi olla pienet asiat täyttä ufoa joillekin. No, onpahan mulle ainakin tekemistä.
-HP-
20.05.2012 08:49:32 (muokattu 20.05.2012 08:50:34)
gasser: Pari nylppääntynyttä kuusiokoloavainta - pätkät pois ja taas kuin uusia.
Fillarin poljinkammen ulosvetäjä - keskitapin kiinnitysruuvin fiksailu dremelillä.
Moppi - spragannu pikakiinnike kasaan nippusiteellä.

Melkoinen MacGyver. :)

Tuli tätä lukiessa mieleen miten avuttomia monet oikeasti ovatkaan. Duunissakin saa joskus ihmetellä, että kuinka voi olla pienet asiat täyttä ufoa joillekin. No, onpahan mulle ainakin tekemistä.

Kasvatuksella paljon merkitystä, imo. Oma isä yrittää tehä kaiken aina itte ja jos joku asia ei toimi niin se pistetään toimimaan. Onpahan itekkin tullut katkottua rautasahalla vintagetallan korkeussäätöruuveja kun ovat perkeleen teräviä, blokkasin tallan ep äänityksissa väliaikaisesti sanomalehdellä kun parempaa ei ollut saatavilla, moottoripyörien moottoreita tulee korjailtua ite yms...
Immature asshole
Diablero
20.05.2012 09:56:16
Tässä viimeisen viikon aikana taitaa olla ruohonleikkuri, macbookin virtalähde...
Diablero
20.05.2012 10:03:52
s151669: Eikös tämä kuuluisi flaksiketjuun ? http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=24&t=203834&o=0

Niintainäin, viimeisin korjattu laite Xsara Picasso. Alapallo. Ja tietty "korjattu" OBD2 - eli nollattu vikakoodi. Jumiva tyhjäkäyntimoottori putsattu jo puolisen vuotta sitten.

sitä tuntee itsensä vanhaksi kun olin ensin neroilemassa tosta jotain mutta sitten googlasin sanan "tyhjäkäyntimoottori" ja sellainen näköjään onkin olemassa.
KoskPaavo
21.05.2012 20:59:03
Diablero: sitä tuntee itsensä vanhaksi kun olin ensin neroilemassa tosta jotain mutta sitten googlasin sanan "tyhjäkäyntimoottori" ja sellainen näköjään onkin olemassa.

Joo, nuo on sellaisia pötkylöitä, ainakin fransmannipeleissä.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)