Aihe: Ensimmäinen projektini: Layla Precision
1 2 3
P2
23.01.2008 18:29:33
Tuo filleri on sellaista, ettei lähde millään pois. Pari tuntia hinkutin eri työvälineillä, eikä tuloksia juurikaan tullut. Ehkä jollain nauhahiomakoneella voisi lähteä.
"No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/
pirkko liimanaama
23.01.2008 21:46:40
Tuo filleri on sellaista, ettei lähde millään pois. Pari tuntia hinkutin eri työvälineillä, eikä tuloksia juurikaan tullut. Ehkä jollain nauhahiomakoneella voisi lähteä.

Itse jynssäsin vartin tuosta pleksin alle jäävää kohtaa ja sainkin hieman puuta näkyviin.Ajattelin ,että jos sittenkin vain maalais:) Oon kumminkin ajatellut tehdä mahdollisimman hyvän,enkä aio kiirehtiä.Saas nyt nähdä mitä tulee.Telecasteria oon kasaamassa.
jazbaz
01.02.2008 17:21:41

Tänään saapui Layla Diy kotiin ja on pakko luovuttaa heti alkumetreille. Otelauta on tehty varmaan ruusupuun kuoresta, koska on erittäin epätasaisen ja juovikkaan vaalea. Nauhojen pyöristykset on aloitettu noin 7 mm reunasta, joten laitimmaiset kielet lipsuvat herkästi nauhalta. Lisäksi otenauhojen pituudet heittelevät huomattavasti. Kaulan tyven pyöristys tehty juosten, jää iso kolo näkyviin kaulataskusta. Kolojen jyrsinnät on ilmeisesti tehty hehtaarisabluunalla. Yhtään ruuvinreikää ei ole valmiina.
Soitin Thomannille reklamoiden sarjasta. Kertoivat valituksia laadusta tulleen niin paljon, että vetävät ilmeisesti tämän sarjan myynnistä. Kehotin ottamaan myyntiin sarjan, jossa olisi oikeasti laadukkaat osat. Itse ainakin (ja uskon että moni muukin) olisin valmis maksamaan tuplat tai jopa enemmänkin, laadukkaasti toteutetusta sarjasta. Saas nähdä miten homma etenee, ideanahan tämä on tosi hyvä. Kaikilla ei ole riittävän kattavaa puuntyöstö arsenaalia tai tiloja käytettävissä koko soittimenrakennusprosessin läpiviemiseen, niin että voi sitten keskittyä viimeistelyyn.
"Bles-sings"
karkki
01.02.2008 17:35:27

Saga-sarjojen perään kannattaa vilkaista. Kuten tuossa äsken aloittamassani Tele-ketjussa kerroin, sarja näyttää paljon Laylaa laadukkaammalta. Tarjolla on Tele, Strato, LP, PRS ja Precision.

Sopivaa Saga-Teleä metsästin netistä yhden iltapuhteen, hintahaitari on ISO. Jenkeistä tuntui irtoavan halvemmalla kuin Euroopasta, mutta kaikki sikäläiset putiikit eivät toimita kamojaan USA:n ulkopuolelle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)