jami87 29.09.2005 22:14:39 | |
---|
hep. jos aikaa on, niin huomenna haen postista. Tai sitten maanantaina, elikkä katsellaan ens viikolla. Odotukset korkealla ;) Tää täytyy kyllä nähdä. Ilmota, ku saat kasattua, niin tuun kattumaan. Siis jos vaan sopii... Anteksio. THV-Klubi #29 Romantikkoitkijät #17 :´-) |
slerbis 29.09.2005 22:49:17 | |
---|
Tää täytyy kyllä nähdä. Ilmota, ku saat kasattua, niin tuun kattumaan. Siis jos vaan sopii... juu ilmotellaan. Ei tuon kasaamisessa varmaan montaa kymmentä minuuttia kulu, mutta työvuorot saattaa sotkea tuon esittelyn :) mut eiköhän onnistu. Tai sit meikä roudaa suupantorille kamat ja vedän yhen miehen shöyn sillä. Trying is the first step towards failure THV-klubi #33 |
slerbis 03.10.2005 17:10:38 | |
---|
dodii, nyt on haettu tuo postista. En tiedä mistä Thomann on repinyt tuon HB:n tohon nimeen, kun koko paketissa, saatikka sitten ohjeissa tai kitarassa itsessään, ei mainita Harley Bentonia sanallakaan :) Lavassa ei siis lue HB:tä ja sen saa vielä itse sahata vaikkapa fenkun muotoon. (Ei siis ole se muoto, mikä tompan sivuilla on). Rungossa saattaa olla joku kevyt pintakäsittely, mutta hienolla hiomapaperilla pitäisi lähteä. Kaulakin on tosiaan yhdestä palasta. Viimeistely on muuten ihan mukiinmenevä, joskin pieniä, lähinnä kosmeettisia, vikoja on siellä sun täällä. Tosin mitä voi odottaa 83€ maksavalta systeemiltä. Hardware näyttäis äkkiseltään ihan ok tavaralta, mutta katsellaan sitten kun on ollut käytössä vähän aikaa. Mikit ovat luultavasti hirveätä kuraa, mutta mitä voi odottaa jne... Katsellaan jatkoa sitten kun on koottu ja testailtu ym. Trying is the first step towards failure THV-klubi #33 |
Trebla 03.10.2005 17:32:50 | |
---|
"Vain hullu koettaa hukuttaa murheitaan, murheet oppivat aina uimaan" KH & LV |
Joel Harald 03.10.2005 17:33:21 | |
---|
dodii, nyt on haettu tuo postista. Kuviakuvia! Turpa kii tai tuun teille soittaa. |
Miikathebest 03.10.2005 18:10:29 | |
---|
Pistetään skabat pystyyn kuka tunaa persoonallisimman hb-straton :D |
efunkelist 03.10.2005 18:30:03 | |
---|
Pistetään skabat pystyyn kuka tunaa persoonallisimman hb-straton :D Jos mä nyt ylipäätään saisin omat kotisivuni valmiiksi ja auki niin voisin tehdä sinne strato-tuningn alasivun tällaista toimintaa varten ;) Siis vain halpiskuran tuunausta, ei mitään hienoa ammattimaista soitinrakennusta :D En pidä ideaani itselläni, joku osaava vois ihan hyvin tehdä tuon sivun niin se toteutuisikin. nimim. domain hallussa yli vuoden mitään "julkaisematta"... |
slerbis 03.10.2005 19:07:51 | |
---|
Trying is the first step towards failure THV-klubi #33 |
formaldehyde 03.10.2005 23:37:20 | |
---|
Tollasella vois hyvin harjotella sitä paljon puhuttua auton-perässä-hiekkatiellä-relicointia.. :D Vandalism: as beautiful as a rock in a cop's face |
Tomtom 04.10.2005 09:33:31 | |
---|
OT: Parempi tulee kun palkkaa kaverin juoksemaan hiekkarannalla kitara perässä. Esim. keskiolutpalkka toimi mun tapauksessa loistavasti. Tulee ns. hienostunut "sandburst" hionta. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
lexa53 04.10.2005 15:14:24 | |
---|
Mulla meni hermo, kun en löytänyt sopivanlaista stratoa, jokaisessa on jotain väärää, hinta, väri, talla, mikit tai jotain muuta. En mennyt ihan noin pitkälle, mutta keräilen tässä parhaillaan sieltä sun täältä oikeanmallista osaa projektiin. Mulla on myös tuollainen Tele -projekti menossa, kaikki muu on jo löytynyt mutta oikeanlainen (hintainen) body vielä hakusassa, väliaikaisesti bodyn virkaa toimittaa Collins agathis body. K100#9 |
efunkelist 04.10.2005 22:06:54 | |
---|
|
slerbis 04.10.2005 22:14:04 | |
---|
Rungossakin siis tarpeeksi isot kolot humbucker-mikeille? Piti oikeen tarkistaa, ja kyllähän siihen humpparikin mahtui. Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että THV todistaa oikeaksi huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja. THV-klubi #33 |
Haku Robotti 05.10.2005 08:18:48 | |
---|
Lavassa ei siis lue HB:tä ja sen saa vielä itse sahata vaikkapa fenkun muotoon. (Ei siis ole se muoto, mikä tompan sivuilla on). Mä ainakin jättäisin lavan siks mikä on, ei olisi Askomikon Fender frankenstein enää MITÄÄN tuon rinnalla... "Tässä iässä pitää run*ata aamulla kahdesti, että sydän rupeaa edes lyömään". Elokuvassa 15.8.05. |
efunkelist 05.10.2005 12:55:03 | |
---|
Mä ainakin jättäisin lavan siks mikä on, ei olisi Askomikon Fender frankenstein enää MITÄÄN tuon rinnalla... Mä en aio lapaa sahata yhtään pienemmäksi. Jostain joskus luin että kaulan ja lavan massa vaikuttaa olennaisesti kitaran sustainiin, minkä perusteella GT (muistaakseni) kehitti sellaisen tuotteen kuin "phatfinger" joka ruuvataan lapaan kiinni massaa lisäämään. Jos ei kitarasta mahottoman kaulapainoista tule niin taidanpa lapaan porata ylimääräisen reiän johon laitan kiinni ison pultin kireästi, josko saisi lisäsustainia? :D Harmi että kaula näyttää olevan 21-nauhainen, tykkään 22-nauhaisista. :P Sen päätöksen sain tehtyä että telepaketin sijaan otan sittenkin tämän thomannin stratokitin. Varmaan ensi viikolla asettelen tilausta jotta pääsis askartelemaankin..! *innoissaan* |
Juzzu 05.10.2005 15:15:01 | |
---|
Harmi että kaula näyttää olevan 21-nauhainen, tykkään 22-nauhaisista. :P Sun pitää hommata kaulamikin tilalle ne eksta-nauhat niikö siinä yhdessä ebay-ilmoituksessa todettiin, hehe.. BUHAHA!! Kuka muistaa? Sen missä oli se railssi kaulamikkinä ja ilmoituksessa todettiin jotain että "there's some sort of extra frets in guitar".. buhah.. Okei, meen pois. |
Trebla 05.10.2005 16:26:28 | |
---|
Sun pitää hommata kaulamikin tilalle ne eksta-nauhat niikö siinä yhdessä ebay-ilmoituksessa todettiin, hehe.. BUHAHA!! Kuka muistaa? Muistetaan. Voihan stratossa vaihtaa kaikki "railsseiksi". Mikä siinä sitten tallan juuressa tilutellessa =) "Vain hullu koettaa hukuttaa murheitaan, murheet oppivat aina uimaan" KH & LV |
Jannipaali 05.10.2005 20:37:33 | |
---|
Muistetaan. Voihan stratossa vaihtaa kaikki "railsseiksi". Mikä siinä sitten tallan juuressa tilutellessa =) Tästä tulikin mieleen KK Downingin 36 nauhainen kitara. Jännä kepukka kyllä on. |
Miikathebest 05.10.2005 21:29:49 | |
---|
Millaset kielet siinä tulee mukana??? Vai pitääkö samalla laittaa oikeat kielet tulemaan... |
efunkelist 05.10.2005 22:16:38 | |
---|
Millaset kielet siinä tulee mukana??? Vai pitääkö samalla laittaa oikeat kielet tulemaan... No en voi uskoa että kovin kummoiset kielet tulee mukana. Mulla on varastossa muutama setti josta ajattelin käyttää - suosittelen siis tilaamaan siihen jotkut hyväksi toteamasi kielet mukaan: täytyyhän ne jossain vaiheessa kuitenkin vaihtaa. Kulkeehan ne samoilla toimituskuluilla joka tapauksessa. |