Aihe: Hahmotelma bassosta
1 2
Kitaravirtuaali
03.07.2005 17:54:46

Mun mielestä toi alasakara on vaan jotenki häiritsevän pitkä, mutta siis jos se on tarkoituskin niin hyvä niin. Eihän se mulle kuitenkaan tuu. :)

Nyt kun sanoit niin pistäähän se silmään :)

Nyt on pykälän Warremaisempi ilme ja jotenkin ehjempi kokonaisuus bodissa. Munsta.

http://personal.inet.fi/koti/repo/basso.jpg
pardy
03.07.2005 18:03:02

Nyt kun sanoit niin pistäähän se silmään :)

Nyt on pykälän Warremaisempi ilme ja jotenkin ehjempi kokonaisuus bodissa. Munsta.

http://personal.inet.fi/koti/repo/basso.jpg

Jos nyt minun mielipidettä kysyttäisiin niin onhan se bassona paljon miellyttävämmän muotoinen nyt.

Omaan makuuni tuossa alasarvessa saattaa vieläkin olla himppu liikaa pituutta, mutta en nyt ala mitenkään kuitenkaan manipuloimaan että tekisit tuosta bassosta lopulta just semmosen ku mä haluun. :)
"Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua
Kitaravirtuaali
03.07.2005 18:08:09

Jos nyt minun mielipidettä kysyttäisiin niin onhan se bassona paljon miellyttävämmän muotoinen nyt.

Omaan makuuni tuossa alasarvessa saattaa vieläkin olla himppu liikaa pituutta, mutta en nyt ala mitenkään kuitenkaan manipuloimaan että tekisit tuosta bassosta lopulta just semmosen ku mä haluun. :)

Hah, myöhästyit :) Kerkesin jo lyhentämään kun oli se omaankin silmään liian pitkä.
poppamies
03.07.2005 20:12:11

Hah, myöhästyit :) Kerkesin jo lyhentämään kun oli se omaankin silmään liian pitkä.

No mulla sattui jäämään edellinen "lyhentämätön versio auki koneella ja nyt menit kyllä minusta liian pitkälle täässä lyhennysintoilussas. Menetit siinä samalla jotain tuosta "Rickenbackermäisyydestä". Nyt se on "Warre". Aikaisemmin siinä bodin kaulapäässä oli sellainen ehjä pitkä linja(kenties liian pitkä kyllä) yläsavesta alasarveen. Sitä vaikutelmaa ei enää ole..
Myytävänä 2 kpl Rolandin pieniä passiivi monitoreja. Malli on Roland MS-30 (Roland Micromonitorin kokoiset)
Kitaravirtuaali
03.07.2005 20:30:02

No mulla sattui jäämään edellinen "lyhentämätön versio auki koneella ja nyt menit kyllä minusta liian pitkälle täässä lyhennysintoilussas. Menetit siinä samalla jotain tuosta "Rickenbackermäisyydestä". Nyt se on "Warre". Aikaisemmin siinä bodin kaulapäässä oli sellainen ehjä pitkä linja(kenties liian pitkä kyllä) yläsavesta alasarveen. Sitä vaikutelmaa ei enää ole..

No jaa. En ole itse mikään kamalan pitkäsarvisten bassojen ystävä, joten tuo miellyttää tällä hetkellä enemmän silmää kuin se luihumpi versio. Omaan silmään sopiva sekoitus Rikua ja Warrea.

Sitäpaitsi kerkesin hukkaamaan edellisen version :)
pardy
04.07.2005 23:25:54

Sitäpaitsi kerkesin hukkaamaan edellisen version :)

Hyvä, asia on siis päätetty! :)
"Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)