Puavali 01.12.2004 01:03:21 | |
---|
Kolvilla vaan tökkii kuviota pintaan :) Voi olal tosin aika iso homma koko kitara kolvata... kolveihin myydään oikeita puunpolttokärkiäkin, ja sullahan ei ole kiire? Suomussalmi, pettuleivän maa,
tule tänne jammaamaan! |
SiwamieS 01.12.2004 12:53:41 | |
---|
Siwamies taisi olla samoilla linjoilla kuin minäkin, tohottimilla tahtoo tulla turhan hallittua ja rajattua jälkeä. Näin on! Itse olen roiskinut tylysti Zippobensaa päälle ja eikun leimuamaan. Siinä saa loimuvaahtera uuden merkityksen... Selvä, siis zippobensalla, sitä kyllä pitäs löytyä täältä jostain.. laters.. ---- |
zepeteus 01.12.2004 22:19:41 | |
---|
Selvä, siis zippobensalla, sitä kyllä pitäs löytyä täältä jostain..laters.. Huh, okei, pari varoituksen sanaa jos tuota tapaa aiot käyttää. Ensimmäinen se iso paha: varovaisesti sen avotulen kanssa! Sisätiloissa (asuintiloissa) en suosittele tuota tekemään, muuallakin vain betoni- tai kivilattialla, eikä mitään muuta palavaa lähistöllä. Benziinit tykkäävät humahtaa liekkeihin riehakkaastikin, ja palava neste juoksee äkkiä jokapuolelle. Siinä jää pian kitaran loimuttelu toissijaiseksi, kun joutuu kiikuttamaan irtaimistoa pihalle palavasta huushollista. Toisekseen, vaikka zippobensa tuossa touhussa toimiikin, se pakkaa palamaan hyvinkin äkkiä pois. Jos kitaran runko on jo maalattu/lakattu, eikä liekeille ole kunnollista "tarttumapintaa", saattaa varovainen polttokuviointi jäädä enemmänkin pinnan värjäämiseksi, kuin syvälle meneväksi hiillostukseksi. Silloin voi tietenkin tehdä mieli läträtä joukkoon lisää palonesteitä ja pian saattaa kulmakarvansa käristänyt isäntä soittaa palokuntaa paikalle, jos huonosti käy. Mutta mutta, onnea yritykselle..ja laita tosiaan niitä kuvia touhusta... |
SiwamieS 02.12.2004 17:03:15 | |
---|
Joo tosiaan eilen kitara loimusi komiasti tuolla keskellä takapihaa, naapuritkin sammuttivat valot ja tutkailivat ilmeisesti ikkunasta että mikäs uhrijuhla siellä nyt on menossa... Touhu onnistui hienosti, bensaa tosin hurahti jonkun verran, kuvia luvassa myöhemmin... ---- |
Johnny Buzz 02.12.2004 17:07:23 | |
---|
Itsekin innostuin ajatuksesta sen verran, että voisi jossain vaiheessa ostaa jonjun halvan basson ja tehdä sille saman. Polttamisen jälkeen päälle mattalakka. Mahtaisiko onnistua? Pysyisikö lakka siinä hiiltyneessä pinnassa? Tulisi kyllä varsin uskottavannäköinen peli varmasti. |
SiwamieS 02.12.2004 17:13:30 | |
---|
Itsekin innostuin ajatuksesta sen verran, että voisi jossain vaiheessa ostaa jonjun halvan basson ja tehdä sille saman. Polttamisen jälkeen päälle mattalakka. Mahtaisiko onnistua? Pysyisikö lakka siinä hiiltyneessä pinnassa? Tulisi kyllä varsin uskottavannäköinen peli varmasti. No mä oon nyt tohon muutaman kerroksen vetänyt ihan kiiltävää spray-lakkaa (kun aiemmista käyttökerroista tiedostin ettei se kovin kiiltävää kyllä pelkiltään ole... kyllä se siihen tarttuu, tosin en tota kyllä ihan karrelle käryttänyt... mut melkein.. ---- |
SiwamieS 02.12.2004 17:48:45 (muokattu 02.12.2004 17:57:08) | |
---|
---- |
Wil-J 02.12.2004 18:08:55 | |
---|
Tyylikäs! |
Swing 03.12.2004 00:18:31 | |
---|
Joo tosiaan eilen kitara loimusi komiasti tuolla keskellä takapihaa, naapuritkin sammuttivat valot ja tutkailivat ilmeisesti ikkunasta että mikäs uhrijuhla siellä nyt on menossa... Touhu onnistui hienosti, bensaa tosin hurahti jonkun verran, kuvia luvassa myöhemmin... Kohta saamme lukea iltapäivälehdistä saatanallista palvontamenoista, joiden takana huhutaan olevan erään netti... Mutta siis erittäin tyylikäs siitä tuli! Täytyy sanoa etten tätä keskustelua seuratessani olisi pannut paljoa likoon homman onnistumisen puolesta. Missähän ne mun zippobensat... |
SiwamieS 03.12.2004 01:17:32 | |
---|
Mutta siis erittäin tyylikäs siitä tuli! Täytyy sanoa etten tätä keskustelua seuratessani olisi pannut paljoa likoon homman onnistumisen puolesta. Missähän ne mun zippobensat... Haha, näin on.. No, kaikkea pitää kokeilla ;) Ja on tuo mielestäni paljon tyylikkäämpi ku et ois esim. vaan tylsästi vetänyt vaikka mustaks tuon.. jeh ---- |
plikk 10.12.2004 18:41:15 | |
---|
Arvatkaa mitä teen tänään? heh.Tais mennä kitara uusiks Karjala takaisin vaikka pullo kerrallaan! |
Jaristoteles 10.12.2004 19:58:32 | |
---|
Sitä minä vaan, että eikös semmonen olis hienoin, missä leimuais vielä ne liekitkin? Eli mitäpä sitä sammuttamaan turhaan. Kuinka hyvin lakka pysyy niiden liekkien päällä? No lentävä lause ja jotain muuta persoonallista.
"Sie oot Jari hämärä." - Tellu 15.11.2004 19:48:34 "Sie oot Jari hullu!" - Tellu 15.11.2004 20:13:55 |
rainmaker 10.12.2004 21:05:44 | |
---|
Tuostahan tuli ihan komea. Miekin tässä jo kerkesin ajatella, että siinä meni taas yks kitara, mut hyvinhän se onnistu. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Puavali 10.12.2004 21:39:50 | |
---|
Sitä minä vaan, että eikös semmonen olis hienoin, missä leimuais vielä ne liekitkin? Eli mitäpä sitä sammuttamaan turhaan. Kuinka hyvin lakka pysyy niiden liekkien päällä? Pitäisi saada tulenkestävää lakkaa jostain. Kekä tietää mistä? Häpyluu, taivaankansi. Sen alla pieni kaupunki.
Minä sen ainoa asukas. Aina tulossa tai menossa, samantekevää kumpaa, sillä suunnalla ei ole väliä, kunhan matka on hyvä. |
Vainhaalee 12.12.2004 23:39:40 | |
---|
Aika häijy! Mun on ollut tarkoitus saada ns. "ei hallittua" savua/nokea squierin pintaan... Toi on kyl niin hoocee... Tuota oli hiottu siis ennen??? Mitenköhän palava lakka reagoi tuleen? |
miredritr 13.12.2004 01:21:12 | |
---|
Mitenköhän palava lakka reagoi tuleen? Rupiaa varmaan kuplimaan sillai jänskästi. |
SiwamieS 13.12.2004 16:23:04 | |
---|
Tuota oli hiottu siis ennen??? No siis, otin kuumailmapuhaltimella/kraapimalla/hiomalla maalit pois kun oli tarkoitus vetää vaan joku maali tohon. En kuitenkaan keksinyt mitään tarpeeksi miellyttävää joten tuikkasin tuleen. ;) ---- |
samueld 13.12.2004 16:35:16 (muokattu 13.12.2004 16:35:50) | |
---|
Mites toi zippopensan rasvaisuus tulee eteen sitten pintakäsittelyissä? Siisti pinta tuossa stratossa kyllä. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
SiwamieS 13.12.2004 17:40:18 | |
---|
Mites toi zippopensan rasvaisuus tulee eteen sitten pintakäsittelyissä? No eipä se ainakaan vielä tähän mennessä (oisko tossa joku 4 lakkakerrosta) oo mitenkään eteen tullut, sinne alle ne tais rasvat jäädä. ---- |
samueld 13.12.2004 18:15:07 | |
---|
No eipä se ainakaan vielä tähän mennessä (oisko tossa joku 4 lakkakerrosta) oo mitenkään eteen tullut, sinne alle ne tais rasvat jäädä. kun siinä kai on joku mahdollisuus, että lakka ei tartu semmoseen rasvaiseen. Tosin kyseinen litku on kyllä aika tislattua bensaa. toisaalta se sisältää kyllä ymmärtääkseni joitain muitakin aineita kuten parafiinia. Aivan sama, jos kerran lakka pysyy. Meinaatko kiillottaa tuota? I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |