Aihe: Loimuvaahtera- tai loimukoivuviilua pääkaupunkiseudulta?
1 2
blöö
12.11.2004 11:45:49

Punainen.
Mietin itekki ton näköstä, mutta aattelin, että pitää eka vetää musta petsi ja sitte hioo ja sitte punasta, että näyttää vähä tommoselta. Mutta tossa on vaa pelkkä punanen?

Kyllähän tuossakin on musta alla, onhan tuo kuitenkin suuremmalta alalta vielä musta, punainen sitten päällä.

Se musta palikka on ihan vaan musta petsi muutaman kerran pintaan vedetty eli ei mitään harmaata tai muuta kikkailtu mukaan.

Voisin tuosta "ison" loimun soveltuvuudesta transparent black varjäys asiaan olla sen verran eri mieltä että kun noi oli vielä liimalevynä nuo kolme palikkaa ja värjäsin sen liimalevyn ensiksi vain tuollaiseksi mustaksi niin kyllä sekin oli mielestäni aika hieno. Nyt kun tuo palikka on jo noin pieni niin ei se jotenkin ole enää niin näyttävä kun se isompana (runsaampi loimusena) näytti. No joo onhan se tietysti makuasia, tosin mä en yleensä välitä "pienistä"/"tiheistä" loimuista oikeen missään värissä :) nirso ;) Tossa mun Espissäkin on liian pienet loimut.
Loimukoivu ja quilted vaahtera on niitä "mun" puita :)
Metalristi.
Juzzu
12.11.2004 11:59:09
Kyllähän tuossakin on musta alla, onhan tuo kuitenkin suuremmalta alalta vielä musta, punainen sitten päällä.

Eli olet sitten mustan jälkeen hionut puuta ennen punaista?
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
blöö
12.11.2004 12:11:34

Eli olet sitten mustan jälkeen hionut puuta ennen punaista?

Kyllä.
Metalristi.
G-mies
12.11.2004 18:44:15
Voisin tuosta "ison" loimun soveltuvuudesta transparent black varjäys asiaan olla sen verran eri mieltä että kun noi oli vielä liimalevynä nuo kolme palikkaa ja värjäsin sen liimalevyn ensiksi vain tuollaiseksi mustaksi niin kyllä sekin oli mielestäni aika hieno.

Miltähän tämän tyylinen värjäys näyttäisi isommalla loimulla... http://4096club.bizhosting.com/taramusic/PRS%20GUITARS/ME02.JPG

Todennäköisesti aika siistiltä :)
"Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer
vrajala
12.11.2004 19:36:14
Kannattaa sitä kannen väriä miettiessä ottaa huomioon kuinka hyvin väri sopii muun soittimen väreihin.

Kun taas tuli loimukantinen PRS esille, niin kysytään sellaisten kanssa pelanneilta. Mä oon muutamaan kertaan miettinyt (koska mulla ei ilmeisesti ole mitään järkevää tekemistä) että miten se feikkibinding menee tuolla alemman sarven kärjessä? Mun on pitänyt se tarkistaa jollain kauppareissulla mutta kun ei ikinä muista.
Juu, varmast näi, mää kysyi?
G-mies
12.11.2004 20:33:02 (muokattu 12.11.2004 20:33:23)
Mä oon muutamaan kertaan miettinyt (koska mulla ei ilmeisesti ole mitään järkevää tekemistä) että miten se feikkibinding menee tuolla alemman sarven kärjessä?

Vähän tähän tapaan: http://personal.inet.fi/private/jt/pics/fakebinding.jpg

(sorry kuvan laatu, kuvattu hämärässä pokkarilla)
"Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer
vrajala
12.11.2004 20:41:55
Vähän tähän tapaan: http://personal.inet.fi/private/jt/pics/fakebinding.jpg

(sorry kuvan laatu, kuvattu hämärässä pokkarilla)

Kiitoksia. En mieti enää.
Juu, varmast näi, mää kysyi?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)