Zeni 15.04.2025 13:18:21 | |
---|
s151669: Itse olen (noitakin) tilailllut Aliexpressistä. Kotimaassa kun on ollut ihan eioota. Ei ole hinnoissaan ja on meikäläisen käytössä ajaneet asiansa. Parempiakin varmasti saa jostain. Ja kotimaistakin voisi tukea - jos olis tavaraa ja tavara olisi jotain muuta kuin samaa mitä kiinasta saa suoraankin. Samaa harrastanut ja laatu ollut ihan ok. Ei nyt tietenkään vastaa mitään +50€ terää ja helpommin repii, mutta omissa askarteluissa toimineet. En tosin käyttäisi jos kyseessä on kovin arvokas/tärkeä kohde :D Laakerit noista kopioteristä menevät nopeaan tai ovat valmiiksi väljiä. Pitäisi tilata jostain pussillinen laadukkaita. |
gator 15.04.2025 19:01:51 | |
---|
Mulla on muutama kiinaterä, koska en löytäny sopivan mittaisia, laakeroituja kopioteriä härmästä. Tarkkaa jälkee saa aikaseks ja ei mitään väljyyttä laakereissa. Yhtä hyviä noi on ku suomalaisetkin markettiterät. Samasta tehtaasta saleen tulevat. Kun omat tarpeet kartoittuu tarkemmin, pitää harkita seuraavan tason teriä. |
Zeni 16.04.2025 00:43:57 | |
---|
gator: Mulla on muutama kiinaterä, koska en löytäny sopivan mittaisia, laakeroituja kopioteriä härmästä. Tarkkaa jälkee saa aikaseks ja ei mitään väljyyttä laakereissa. Yhtä hyviä noi on ku suomalaisetkin markettiterät. Samasta tehtaasta saleen tulevat. Kun omat tarpeet kartoittuu tarkemmin, pitää harkita seuraavan tason teriä. Oisko linkkejä laittaa ? Omat saattaa sittenkin olla Amazonista (ei muista enää) ja tuumakokoisella karalla. Pitäisi joku systeemi keksiä millä erottaa tuumaiset millikokoisista. Itse olen ottanut kiinamalleja siitä syystä, että tilaaminen on helppoa vrt. etsiä Suomesta samat. Tuumaisiin ei olisi kyllä koskaan pitänyt ryhtyä, mutta saatavuus parempi. |
gator 16.04.2025 13:23:15 | |
---|
Zeni: Oisko linkkejä laittaa ? Omat saattaa sittenkin olla Amazonista (ei muista enää) ja tuumakokoisella karalla. Pitäisi joku systeemi keksiä millä erottaa tuumaiset millikokoisista. Itse olen ottanut kiinamalleja siitä syystä, että tilaaminen on helppoa vrt. etsiä Suomesta samat. Tuumaisiin ei olisi kyllä koskaan pitänyt ryhtyä, mutta saatavuus parempi. Loppuunmyyty näköjään noi mitä tilasin. Katsoin vaan hyviä arvosteluja ja tilasin sen mukaan. Hintaa varmaan alle 10€ jäi per terä. |
pehko 17.04.2025 11:52:14 | |
---|
"Sä oot hauskan näkönen äijä." - J. Tiensuu |