73nd3r 22.12.2017 12:10:16 | |
---|
Little Savage: Joo ei mullakaan kokemusta mutta päätinpähän tulla tänne sanomaan että huonoja ovat kuitenkin. J.Nikkanen: Näin se menee. Näkemättä ja kuulematta paskaa, niinkuin ihan kaikki muukin täällä mnetissä. Millainen reagointi alkuperältään tuntemattomiin, arvioiden perusteella edullis(in)ta Kiinatasoa edustaviin mutta vastaavia huomattavasti kalliimpiin tuotteisiin olisi kunnianarvoisten jäsenten mielestä oikea ja poliittisesti korrekti? |
Sax-pappa 22.12.2017 12:46:26 | |
---|
73nd3r: Millainen reagointi alkuperältään tuntemattomiin, arvioiden perusteella edullis(in)ta Kiinatasoa edustaviin mutta vastaavia huomattavasti kalliimpiin tuotteisiin olisi kunnianarvoisten jäsenten mielestä oikea ja poliittisesti korrekti? Kun alkuperäinen kysymys oli "onko kellään kokemusta", niin millaista reagointia luulet kysyjän odottavan? Eikö silloin odoteta kokemukseen pohjautuvia mielipiteitä? |
tuskiz 22.12.2017 13:00:40 | |
---|
Sax-pappa: Kun alkuperäinen kysymys oli "onko kellään kokemusta", niin millaista reagointia luulet kysyjän odottavan? Eikö silloin odoteta kokemukseen pohjautuvia mielipiteitä? Eikö sekin ole kokemusta että ollaan yritetty hevosen suusta saada vastauksia muttei ole tullut? Mutta tilaile sinä vaikka ja katso mimmosta sait, tilaa sitten samalla vaikka AliExpressistä samanmoisia osia ja tee vertailu. Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla. |
73nd3r 22.12.2017 13:01:48 (muokattu 22.12.2017 13:02:09) | |
---|
Sax-pappa: Kun alkuperäinen kysymys oli "onko kellään kokemusta", niin millaista reagointia luulet kysyjän odottavan? Eikö silloin odoteta kokemukseen pohjautuvia mielipiteitä? No jos tarkkoja ollaan mielipidesensuurin kanssa niin sitte vissiin näin: Q: Mahtaako kenelläkään olla kokemuksia suomalaisesta Red Zeppelin -puljusta? A: Kyllä jollakin varmaan on. ;) Jos kumminkin hyväksytään se, että intterwebin keskustelutapoihin kuuluu rönsyily, ja että kysyttyihin puljumielipiteisiin voi kuulua vaikka kokemukset yrityksen tiedonjakamisesta, hintapolitiikasta ja markkinoinnista, niin tässä ketjussa ollaan oltu aika keskiössä. Positiivisena kommenttina yrityksesta voi sanoa, että sen aiemman keskustelun jälkeen on Y-tunnus näköjään hankittu. Tuotteiden alkuperän piilottelu yms. (kuten tämän ketjun alettua hävinneet mnet-tori-ilmoitukset) eivät innosta ainakaan minua tilaamaan. |
Sax-pappa 22.12.2017 14:49:51 | |
---|
73nd3r: No jos tarkkoja ollaan mielipidesensuurin kanssa niin sitte vissiin näin: Q: Mahtaako kenelläkään olla kokemuksia suomalaisesta Red Zeppelin -puljusta? A: Kyllä jollakin varmaan on. ;) Touche ; ) |
J.Nikkanen 22.12.2017 17:39:30 | |
---|
73nd3r: Millainen reagointi alkuperältään tuntemattomiin, arvioiden perusteella edullis(in)ta Kiinatasoa edustaviin mutta vastaavia huomattavasti kalliimpiin tuotteisiin olisi kunnianarvoisten jäsenten mielestä oikea ja poliittisesti korrekti? Pirun vaikea kysymys. Mulla ei ole tuohon vastausta. |
basisti1971 23.12.2017 11:17:23 | |
---|
Moi. 73nd3r: Millainen reagointi alkuperältään tuntemattomiin, arvioiden perusteella edullis(in)ta Kiinatasoa edustaviin mutta vastaavia huomattavasti kalliimpiin tuotteisiin olisi kunnianarvoisten jäsenten mielestä oikea ja poliittisesti korrekti? Sama tuli itsellekin mieleen, ja kaipa se juuri tuo bänditouhuista tuttu selkääntaputtelu- ja "kaikkien kukkien kukkimis"-mentaliteetti se oikea ja poliittisesti korrekti vastaus olisi? Tuollatapaa ei kyllä sitten mikään piirissä pienessä pyörivä taho pääse ainakaan ylenmäärin hyötymään, mutta ehkäpä sekin on tarkoituksellista? T:Samuli |
Pelimonni 15.01.2018 03:24:02 | |
---|
P. Koistinen: Mahtaako kenelläkään olla kokemuksia suomalaisesta Red Zeppelin -puljusta? Lähinnä itseäni kiinnostaa runkojen ja kaulojen laatu ja mahdolliset custom-osien teettäminen. Firman kotisivuilta http://www.redzeppelin.fi/ saatavan niukahkon informaation ja hintatason perusteella päättelisin, että tavara tulee joko Aasiasta tai Itä-Euroopasta. Näyttäs olevan samoja Kiinasta. Uraltonelta, ja SP- elektroniikasta ostin neljä kaulaa, ja bodia. Ural ei enää myy. Nauhapäät saa viilattua minuutissa raakallaviilalla, eli elkää aina käpertykö siihen. Ilmankosteus on nyt kuiva, kaikki kaulat elää. Aivan sama mitkä on pääteputket. Eipä vaikuta saundiin pätkän vertaa.
5e3 parani huomattavasti, kun vaihdoin V30 WGS Reaperiin.
Tärkeintä on säröputki, ja ensimmäinen, jos haluaa puhdasta.
Ditto. Flashback, nähty. Ei Minulle. Nova.
Ditto Looper |
Pelimonni 15.01.2018 03:39:25 | |
---|
73nd3r: Millainen reagointi alkuperältään tuntemattomiin, arvioiden perusteella edullis(in)ta Kiinatasoa edustaviin mutta vastaavia huomattavasti kalliimpiin tuotteisiin olisi kunnianarvoisten jäsenten mielestä oikea ja poliittisesti korrekti? Ite juuri yhden stratokaulan irrotin (vintage). Nämä Suomen kelit on raakoja uudelle kaulalle, bodille aina. Olen sitämieltä, että tilasin 4 kaulaa kiinasta ja olen aika tyytyväinen niihin. Pidän kielet löysänä kitaroissa, joilla en heti soita. Nyt, ja enskuussa on ilma kuivimmillaan. Kitarat elää kokoajan. Eli, nyt on kitaran pahin vuodenaika. Mitä minulla on ollut 4 Jenkkistratoa. Aina olen ne pois myynyt. Japsilaatu on minun mieleen. Aivan sama mitkä on pääteputket. Eipä vaikuta saundiin pätkän vertaa.
5e3 parani huomattavasti, kun vaihdoin V30 WGS Reaperiin.
Tärkeintä on säröputki, ja ensimmäinen, jos haluaa puhdasta.
Ditto. Flashback, nähty. Ei Minulle. Nova.
Ditto Looper |