joseplluissans 04.02.2013 16:13:52 (muokattu 04.02.2013 16:14:31) | |
---|
Niin, eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa :P Ja rahallahan saanee mitä vaan :) Ebay on ollu aika hyvä mitä oon ite ettiny osia. Kandee tsekata myös toi Jaguar-ketju, siihen löyty osa keskustelufoorumin kautta :) EDIT: Tuo: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=31&t=215230Basisti, ei siitä mihinkä pääse... |
Rämppy 05.02.2013 12:19:44 | |
---|
joseplluissans: Niin, eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa :P Ja rahallahan saanee mitä vaan :) Ebay on ollu aika hyvä mitä oon ite ettiny osia. Kandee tsekata myös toi Jaguar-ketju, siihen löyty osa keskustelufoorumin kautta :) EDIT: Tuo: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=31&t=215230Persaukisten valitusta :D En sitten malttanut olla sanomatta. |
mattim 07.02.2013 19:11:57 | |
---|
Rämppy: Onhan se, mutta etsii harvinaisen mallista pleksiä, niin teettäminen voi olla ainoa vaihtoehto jos ei halua metsästää pleksiä kuukausikaupalla. Ja jos ei kelpuuta mitä tahansa suunnilleen samanmuotoista, niin ns. viimeisen päälle teettämisellä on hintansa. Mikäs siinä, jos raha ei oo yhtä tiukassa kuin vapaa-aika tai askarteluinto. ;-) Kannattaa kysyä myös tuolta: http://www.meb.fi/ |
teleman 11.02.2013 15:52:32 | |
---|
No niin alkuperäiseen aiheeseen eli tekijä löytyi foorumilta. Pleksi on erittäin laadukas ja onnistunut. Kiitokset vielä rakentajalle. |
Gabe 11.02.2013 16:23:52 | |
---|
teleman: No niin alkuperäiseen aiheeseen eli tekijä löytyi foorumilta. Pleksi on erittäin laadukas ja onnistunut. Kiitokset vielä rakentajalle. Kuka teki ja mihin hintaan sait? |
xfani 04.04.2013 11:41:20 | |
---|
Tarttisin itseasiassa Höfner teleen uuden pleksin joten jos jollain tietoo kuka olisi valmis tekemään niin laittakaa viestiä! |
Roskakori 27.07.2013 23:11:05 | |
---|
Moro! Ekaa kertaa kirjottelemassa, mutta aiheeseen. Omassa Jacksonin Rhoadsissa on vähän liikaa poteja omaan soittoon ja tarkotus olis vähentää vain 3 way ja vol kun mikit vaihtuu. Tässä kohtaa tuleekin se ongelma, mielelläni pitäisin mustan todnäk. alumiinisen levyn kaviteetin päällä mutta siihen jäis tyhjät paikat. Nopeesti koetin ettiä lähialueelta metallipajaa/vesi/laserleikkausta mutta ei oikein onnannu (tekee erikoisrakenteita/putkia). Tietääkö kukaan kotimaasta henkilöä/yritystä jolta saisi mustaa alumiinia leikattuna omiin mittoihin (pienessä määrissä, ei mitään massatilausta). Vai pitääkö pistää suosiolla 'Muricaan esmi. Frets on the netille koodia? |
joseplluissans 28.07.2013 11:41:30 (muokattu 28.07.2013 11:43:43) | |
---|
Roskakori: Moro! Ekaa kertaa kirjottelemassa, mutta aiheeseen. Omassa Jacksonin Rhoadsissa on vähän liikaa poteja omaan soittoon ja tarkotus olis vähentää vain 3 way ja vol kun mikit vaihtuu. Tässä kohtaa tuleekin se ongelma, mielelläni pitäisin mustan todnäk. alumiinisen levyn kaviteetin päällä mutta siihen jäis tyhjät paikat. Nopeesti koetin ettiä lähialueelta metallipajaa/vesi/laserleikkausta mutta ei oikein onnannu (tekee erikoisrakenteita/putkia). Tietääkö kukaan kotimaasta henkilöä/yritystä jolta saisi mustaa alumiinia leikattuna omiin mittoihin (pienessä määrissä, ei mitään massatilausta). Vai pitääkö pistää suosiolla 'Muricaan esmi. Frets on the netille koodia? Ei kai "mustaa alumiinia" leikata. Se mun käsittääkseni anodisoidaan leikkaamisen jälkeen. Sen verran spesifistä kamaa, että jos saat jonkun tekemään, maksanee hillopurkkeja. Korjatkaa jos olen väärässä. Tossa avataan prosessia: http://timo.santerihapponen.net/anodisointi/ Basisti, ei siitä mihinkä pääse... |
Roskakori 28.07.2013 20:09:10 (muokattu 28.07.2013 20:13:19) | |
---|
Olet oikeassa, yöllä jäänyt täysin mielestä tuo työstö jne anodisointi. Pointtina kuitenkin sama, tietääkö kukaan pajaa/verstasta jossa voisi teettää noinkin pienen asian yksityishenkilönä? Musta muoviguard onnistuis kotikonstein mutta ei oikein motivoi materiaalina sillä orkkis on metallinen. |
pkivi 29.07.2013 17:51:01 | |
---|
Olen ostanut Ruotsista -85 Ibanez roadstar RB650 basson. Plexistä puuttuu puolet. Löytyykö keltään vastaavaa malliksi, edes oikeakätistä. |
risto 01.08.2013 02:47:11 | |
---|
Minkä paksuista kamaa nuo ovat? Voisin kuvitella että onnistuisi aika helposti CNC-koneella? Itse ajelen läpinäkyvästä polykarbonaatista kaikelaisia osia, joka on aika helppoa koneistettavaa, kun ei lohkeile. Jos olisi aihio valmiina, niin pelkkä koneistus varmaan onnistuisi parilla-kolmella kympillä tapauksesta riippuen. Edellytys tuohon olisi, että piirtää kuvan itse vektrorigrafiikalla 1:1, josta saa suoraan generoitua CNC ohjelman. Niin, ja tekee myös loppuviimeistelyn itse eli hinkkaa pois reunojen terävät särmät ym., koska piirtämiseen ja särmien poistamiseen sitä aikaa saa tuhraantumaan. |