Aihe: Kelopuu Telemaster
1 2
Gib_ber
24.11.2010 14:06:32

Hmm.. rotary switchillä ois varmaan voinu toteuttaa samat asian, ja ois imo sopinu aivan varmasti soittimen ulkoasuunki. :)
Säröä ei voi koskaan olla liikaa.
wilo
24.11.2010 15:41:13
Gib_ber: Hmm.. rotary switchillä ois varmaan voinu toteuttaa samat asian, ja ois imo sopinu aivan varmasti soittimen ulkoasuunki. :)

Varmaan ainakin ne 4 fenderin kytkimen eri kytkentää kyllä, sen saa tehtyä 3P4T-kytkimellä ja mulla on itelläkin niitä. Em. 5 eri kytkentää vaatii kuitenkin 4P5T-kytkimen. Onkohan sellaisia kiertokytkimiä saatavana? Mä en ole nähnyt.
Joissakin PRS:n kepeissä on kyllä pirun monipuoliset kytkennät, mutta ei taida olla 4P5T niissäkään.
Gib_ber
24.11.2010 19:53:10

wilo
24.11.2010 21:22:17
Hieno peli.
Ehdotus: tee jotain tolle otelaudalle ja ehkä kaulan takaosallekin. Pistää silmään, liian siistin näköinen. Oisko mitään hiominen karkealla teräsvillalla, päälle jotain "likaavaa" ainetta (tummaa öljyä?) ja puhdistaminen?
Gib_ber
24.11.2010 21:49:59

wilo: Hieno peli.
Ehdotus: tee jotain tolle otelaudalle ja ehkä kaulan takaosallekin. Pistää silmään, liian siistin näköinen. Oisko mitään hiominen karkealla teräsvillalla, päälle jotain "likaavaa" ainetta (tummaa öljyä?) ja puhdistaminen?

Kiitoksia. :)

Tuota oon iteki miettiny, mutta tuntu olevan tuossa kaulassa sen verta jämäkät lakat, että pelkästään jo tuon hiomisen kanssa meni hermot, joten päätin, että antaa ajan tehdä tehtävänsä tuon otelaudan kulumisen kannalta. :D

Ainakin vielä tässä vaiheessa, jos alkaa itelläkin liikaa pistään silmään ja häiritteen, niin sitten pitää alkaa suunnitteleen jotain tuohon.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)