Aihe: Nauhojen kiillotus
1 2
tonicaster
07.06.2010 16:30:09
Kiitos onnen toivotuksista, mutta luulen että pelkästään taito riittää...=) Siis selvennetään... Käytän Dremelin jatkovarsi tsydeemiä, jonka kyllä saa kohdistettua niin että laikka tulee suorassa kulmassa nauhoihin nähden.
okabass
07.06.2010 17:31:54 (muokattu 07.06.2010 17:32:11)
tonicaster: Kiitos onnen toivotuksista, mutta luulen että pelkästään taito riittää...=) Siis selvennetään... Käytän Dremelin jatkovarsi tsydeemiä, jonka kyllä saa kohdistettua niin että laikka tulee suorassa kulmassa nauhoihin nähden.

Ai niin, sellainen "letku". Mulla oli ja hajosi sellainen halpisversio. Enpä muistanutkaan. Joo, sillä saisi paremman työasennon, ja se on muutenkin ihan kätevä.
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
samantien
07.06.2010 17:46:06 (muokattu 07.06.2010 19:32:28)
tonicaster: Kiitos onnen toivotuksista, mutta luulen että pelkästään taito riittää...=) Siis selvennetään... Käytän Dremelin jatkovarsi tsydeemiä, jonka kyllä saa kohdistettua niin että laikka tulee suorassa kulmassa nauhoihin nähden.

Jees. :D Kyllähän kokenut tekijä tekee vaikka miten, mutta kokematon voi samoilla metodeilla saada pahaa jälkeä aikaan. Itse joskus aloittelevana rakentelijana kokeilin tuota Dremeliä, eikä se sopinut ainakaan mun käteen yhtään. (Ei ollut käytössä tuota jatkovartta.) Tän perusteella en sitä siis muillekaan aloittelijoille suosittele, jos on olemassa vähemmän hazardi vaihtoehto.

Katselin aikoinaan kitaranrakennuskurssilla kuinka oppilaat sahaili monesti nauhauria vinoon/väärään paikkaan, koska opettajan käyttämä "vapaalla kädellä ja suorakulmalla" metodi ei ollut tarpeeksi idioottivarma. Kaikilla kun ei ole sitä samaa kokemusta.

Neuvot pitäisi aina antaa kysyjän mahdollisen rakentelukokemuksen mukaan.

E: Edellistä ei siis suunnattu kenellekään suoraan. Ei herneitä nenään. Nyt on kesä ja aurinko paistaa. Syökää jäätelöä ja menkää takapihalle grillaamaan :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)