MPU 22.10.2008 21:10:44 | |
---|
8mm terä 8mm varrella toimii myös hyin. Kun mallineen tekee vanerista, se kestää hyvin ajaa kun ei paina kovasti mallinetta vasten. Mikinkoloja olen tällaisella ajellut. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
samipa 22.10.2008 22:18:55 (muokattu 22.10.2008 22:19:21) | |
---|
...vaan mielenkiinnosta, paljonko terällä on hintaa Malmilla (siis kopio ja yläpuolisella laakerilla)? -Sami |
tonicaster 22.10.2008 22:51:17 | |
---|
Itse ostin tuolta Malmilta vähän aikaa sitten kymppimillisen terän (yp. laakerilla). Tais maksaa 35 euroo. Terää ei o nyt käsillä etten nää siitä muita mittoja. esim syvyys jne. näit on tehty ja teetetty, ja yks on onnistunu. |
samipa 23.10.2008 18:38:44 | |
---|
Itse ostin tuolta Malmilta vähän aikaa sitten kymppimillisen terän (yp. laakerilla). Tais maksaa 35 euroo. Terää ei o nyt käsillä etten nää siitä muita mittoja. esim syvyys jne. Kiitos ! -Sami |
kulmahiomakone 23.10.2008 21:43:34 | |
---|
Itse ostin tuolta Malmilta vähän aikaa sitten kymppimillisen terän (yp. laakerilla). Tais maksaa 35 euroo. Terää ei o nyt käsillä etten nää siitä muita mittoja. esim syvyys jne. 6 millinen varsi? Eva jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam. |
Insane Kane 02.02.2009 15:44:17 | |
---|
Onko kukaan askarrellu Dremeliin kopioterää? Olis näppärä pleksejä väkertää mutta en mistään löydä 1/8" reijällä & 1/4" halkasijalla olevaa laakeria. Tiedän että niitä on, ainakin Kiinassa, mutta mistähän moisen löytäs lähempätä. Onko vihjeitä? Pahoittelen oikeinkirjoitustani. Se johtuu humalatilastani, täh, rölö. |
MPU 02.02.2009 19:34:50 | |
---|
Mun mielestä kun Dremelillä on sellainen terä, jonka varsi ja leikkaava osa ovat samanpaksuisia. Vanerista sabluuna ja sen reunaa vasten vaan ajelee. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
spyykko 02.02.2009 21:26:23 | |
---|
Onko kukaan askarrellu Dremeliin kopioterää? Olis näppärä pleksejä väkertää mutta en mistään löydä 1/8" reijällä & 1/4" halkasijalla olevaa laakeria. Tiedän että niitä on, ainakin Kiinassa, mutta mistähän moisen löytäs lähempätä. Onko vihjeitä? http://www.rcpiste.pp.fi/tarvikkeet.html Mä tilasin omani kiinasta. Terä on kyllä vielä käyttämättä, kun thinlinen F-aukon tekeminen kävi kuitenkin kätevämmin sahalla. |
samipa 03.02.2009 08:08:57 (muokattu 03.02.2009 08:10:29) | |
---|
Onko kukaan askarrellu Dremeliin kopioterää? Olis näppärä pleksejä väkertää mutta en mistään löydä 1/8" reijällä & 1/4" halkasijalla olevaa laakeria. Tiedän että niitä on, ainakin Kiinassa, mutta mistähän moisen löytäs lähempätä. Onko vihjeitä? Vallilassa on ainakin yksi laakereita myyvä liike, josko heiltä löytyisi? Sijainti on Aleksis Kiven Kadulla, siinä Valtterin kirpputoria vastapäätä.. jos sattuu asumaan Helsingissä. -Sami |
olex_tur 06.02.2009 18:32:25 (muokattu 06.02.2009 18:32:47) | |
---|
Itse ajatelin tehdä opinnäyte työksi basson. Kaavat piirrän Autocad:illä ja sitten vesileikkurilla kaavat joko pleksistä tai filmivanerista. Todennäköisesti tuun käyttämään yläjyrsintä johonka on saatavilla tappi ohjain alapuolelle ja käsijyrsintä jossa on laakeri. Tosin ajattelin että teen kaulataskun kaavan siten että saan bodyn sekä kaulan osuudet saumattomaksi 10mm terällä. Bodyn kaavaan tee myös sähköille ja mikille uran samaan kaavaan ulkomuodon kanssa. Kaulan kaavan teen siten että sen saa jyrsiä kerralla muotoon ja lisätä kaularaudan uran samaan. Että semmoista. On se hyvä että koulu tarjoaa mahdollisuudet tähän :D tein itte......nou roblem
www.myspace.com/karkaasuband |
mopar 22.06.2020 23:29:30 | |
---|
Lainataan nyt vanhaa ketjua... Minkä kokoisella terällä saa ajettua straton kaulataskun kulmat? Siis halkaisija hakusessa. Olen tilaamassa terää ja olis hyvä tietää... I'm so broke I can't pay attention |
iec 23.06.2020 10:55:18 | |
---|
mopar: Lainataan nyt vanhaa ketjua... Minkä kokoisella terällä saa ajettua straton kaulataskun kulmat? Siis halkaisija hakusessa. Olen tilaamassa terää ja olis hyvä tietää... Useammalla ulkomaisella foorumilla ja rakentelupiirroksissa on mainittu 6,35mm (0,25") radius sille kulmalle. Esim tässä: https://www.electricherald.com/diag … ter/Stratocaster-Guitar-Plan-01.pdfhttps://www.electricherald.com/fender-stratocaster-templates/ Eli tuo kai on se maksimisäde. Halkaisijaa kysyit, joten sehän on sitten 12.7mm (tai 0,5") Odota nyt kuitenkin sellaisten kommentteja, jotka ovat tehneet Straton bodyn itse (minä en ole, joten en mene tästä 100% takuuseen.) Löytyy varmaan fiksumpia vastauksia. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
mopar 23.06.2020 12:23:18 | |
---|
Kiitos. Tämä on ihan riittävä tieto. I'm so broke I can't pay attention |