Aihe: Mahonkilankun hinta?
1 2
Little Savage
23.05.2007 23:41:34
Olen tavannut sahailla sopivan mittaisia pätkiä, kysäise henkilökunnalta jos epäilyttää.
Toki kannattaa ostaa kerralla palio, on sitten seuraavan projektin puut jo valmiina kuivumassa ;)

Toki ostan niin paljon kun saan. Eihän toi kalliilta vaikuta jos on 40euroo yli 2m mahonkia. Kysymys on siitä että mulla ei ole autoa niin joutuu käsipelillä kantaa.
Tie jolla ei ole esteitä ei luultavasti johda mihinkään.
kojones
24.05.2007 13:00:56
Toki ostan niin paljon kun saan. Eihän toi kalliilta vaikuta jos on 40euroo yli 2m mahonkia. Kysymys on siitä että mulla ei ole autoa niin joutuu käsipelillä kantaa.

Varmaan pätkivät pieneen lisähintaan sopiviksi tuon.
Twinkle
24.05.2007 19:36:53
Seppä nauroi minulle ja sanoi sen olevan kasvatettua, eikä lähelläkään "aitoa". Vanhaparta oli, joten joko tätä nuorta pässiä vietiin narusta tai sitten puusetä puhui kokemuksen voimalla. Ainakin parta oli iso ja lankun hinta :)

Kiitos Marko, toi vähän helpottaa. Mä luulin ostaneeni pelkkää p...aa. Nyt voi hyvillä mielin rakentaa ensimmäistäni, jahka verstaan löydän.

-Sami

tai saattoi olla että se on semmoinen jätkä joka yksinkertaisesti haluaa päteä ja esitti omia hienoja aatoksiaan faktoina. Tuommoinen on tyypillistä vanhempien hemmojen keskuudessa.
samipa
24.05.2007 23:22:34

Tai sen minkä säästät lankun hinnassa voit käyttää taksiin... tai pyytää kaveria jeesaamaan.

-Sami
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)