Aihe: vaihteeksi ohmeista..
1 2
Zeni
12.05.2006 10:00:28
Mun mielestä tää on hassua, että putkivahvistin ei ole putki jos siellä on yksikin trankku, mutta trankku ei muutu putkeksi vaikka siellä olisi useampikin putki.

Ei autoakaan voi myydä "aluvanteilla" jos takakopassa on yksi, mutta alla peltivanteet.
Vasu
12.05.2006 12:00:44 (muokattu 12.05.2006 23:37:13)
Fender Deluxe 5E3 on putkivahvistin. Fender Bassman 5F6-A ei ole koska siinä on bias piirissä yksi diodi. No ei ihan tälläin mene. Niinkuin tuolla aiemmin mainittiin täysputki vahvistin on sellainen jossa etu ja pääteasteet on toteutettu putkilla, onko se enää täysputkikone jossa on esim. särökanavassa diodit tuottamassa säröä, en tiedä. Mutta pääasia että vahvistin toimii ja kuulostaa hyvältä, ei haittaa vaikka olisi pieni PC sisällä. Itsellä on tosin toi ihan täys 100% putkivahvistin ja sen takia että, se oli yksinkertainen tehdä itse.
Aki
13.05.2006 00:18:29

Ei autoakaan voi myydä "aluvanteilla" jos takakopassa on yksi, mutta alla peltivanteet.

Voiko myydä "aluvanteilla" jos alut on kiinni jollain muulla kuin alumiinipulteilla? Tai voiko sanoa että on peltivanteet jos on vain yksi peltivanne? No, kukin määritelköön putket ja alut itse omien tarpeidensa mukaisesti.

Itse olen tyystin Vasun kannalla:
Mutta pääasia että vahvistin toimii ja kuulostaa hyvältä, ei haittaa vaikka olisi pieni PC sisällä.

Ja tuon takia soitankin Valvetronixilla! :o)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)