Aihe: Osat pedaaliin.
1 2
Defactor
07.10.2005 16:09:44

Voikumpa se olisikin, nimittäin olen etsinyt kauppaa josta saisi postiennakolla

Joo se on kyllä hiukan ongelmallista.
Captain Farrell
10.10.2005 07:14:55
Mä olen pariinkin kertaan tilannut Banzaista tavaraa ja hyvin on homma sujunut. Olen siirtänyt rahat suoraan Banzain tilille, jonka jälkeen Olaf on laittanut tavarat postiin. About kuusi arkipäivää ja paketti postilaatikossa.

Olaf on hyvä tyyppi. Mä oon vaihtanut sen kanssa pitkiä maileja. Tahtoo vaan olla niin kiireinen noitten efektipedaaliensa kanssa.
Puoskari
10.10.2005 08:30:11
btw: voiko normaalilla nordean nettitilillä siirtää kaalia esim musikdingille ?
hyviä kitaristeja mahtuu kymmenen tusinaan kun taas hyviä biisin tekijöitä yksi... ...sikäli harmi etten kuulu kumpiinkaan
Metal God
10.10.2005 09:18:11
btw: voiko normaalilla nordean nettitilillä siirtää kaalia esim musikdingille ?

Kyllä.
"How much more black could this be? and the answer is: None ... none more black."
ErotuS
13.10.2005 16:53:34

Saakos suomesta mistään noita Faseleita?
Vähän aina epäilyttää kaiken maailman nettikaupat.
Paskapuhetta!!
SirElwood
13.10.2005 16:54:50
Saakos suomesta mistään noita Faseleita?
Vähän aina epäilyttää kaiken maailman nettikaupat.

http://www.uraltone.com/kauppa
Zeni
13.10.2005 17:03:44
Tilaan tuolta musikdingistä piakkoin. Samalla saisi muutkin sälää jos tarvetta on, ainakin jos tarvittee jalkakytkimiä niin olis hyvä tilata kimpassa kun tulee HUOMATTAVASTI halvemmaksi kun niitä on tarpeeksi.
!!!!!OSTAN MARSHALL POTIKAN NUPPEJA !! ELI NOITA MITÄ ON MARSUN VAHVAREISSA. TARJOA SUURIA JA PIENIÄ ERIÄ!!!!!
Joel Harald
13.10.2005 17:43:49
Tilaan tuolta musikdingistä piakkoin. Samalla saisi muutkin sälää jos tarvetta on, ainakin jos tarvittee jalkakytkimiä niin olis hyvä tilata kimpassa kun tulee HUOMATTAVASTI halvemmaksi kun niitä on tarpeeksi.

En suosittele niitä 3PDT-kytkimiä mitä sieltä saa aika halvalla. Omani petti juuri keikan ensimmäisen biisin alussa. Silleen että ei bypass-tilassakaa kuulunu oikee mitää.
Turpa kii tai tuun teille soittaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)