Aihe: Putkiklinikka
1
Karvatti
07.02.2005 15:39:29
En löytäny aiempia kirjoituksia aiheesta ja ajattelin huomauttaa mikäli ette ole itse hoksanneet..

Eli Musamaailma järjestää 20-vuotisjuhlansa kunniaksi erinäisiä tempauksia ja tällä viikolla vuorossa olisi tuommoinen putkivahvistimien tekniikkaan ym. syventyvä SUPER-klinikka.

http://www.musamaailma.fi/bandikamat/sivut/23.phtml

Paikkakunnat näkyvät olevan Tampere, Seinäjoki, Oulu, Kuopio ja Jyväskylä; Yksi kullekkin arkipäivälle.

Tuonne Tampereen klinikkaan tosin alkaa olla jo kiire mikäli sinne aikoo, sillä se alkaa ihan kohta (klo 16:00). Hopihopi.

Omasta mielestä ainakin sen verran mielenkiintoiselta vaikuttaa että tiedän ainakin missä minä olen huomenna (tiistaina) klo 17-19 välisenä aikana.
Johannes_t
07.02.2005 19:30:22

Oli hyvä klinikka. Osa jutuista meni kyllä pahasti yli hilseen, mutta myös paljon tuli ymmärrettyä ja opittua. Suosittelen.
Jammi
08.02.2005 09:44:43
No lupaukset (mainokset) oli kyllä aika paljon suuremmat kuin anti, vai muodostinko itse liian suuret odotukset. Toki on hyvä tietää putken toimintaperiaate ja että sävynsäätimillä voi vaikuttaa saundiin ja että tubescreamer -tyyppisellä polkusimella saa putken laulamaan. Mutta moneen jo mainoksessa mainittuun kysymykseen ei tullut vastauksia vaikka yritti olla tarkkana.
No, parissa tunnissa ei paljon ehdi, varsinkin jos tarvii läpsytellä käsiäkin välillä.
Harmittaa että en tajunnut osallistua siihen viime kevään O'Connor -seminaariin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)