Moi! Oisko teillä kellään hyviä vinkkejä mikeiksi mun teleen. Kyseessä on siis Fender '62 Custom-model Made in Japan. Kaulamikki on erinomainen, mutta tallamikkiin haluaisin enemmän potkua, kuitenkaan kadottamatta telecasterin hienoa omaa soundiaan. Olen miettiny SD:n Cool Railejä ja Kent Armstrongin Cool Raileja, mutta noissa pelottaa, että kitarani raiskaantuu noista.. :) Duncanin JBjr olisi yksi vaihtoehto, mutta en ole livenä päässyt kellään tuollaista kuulemaan.. eikä netissä olevat äänipätkät paljoa vaikuta!! Kiitoksia jos jaksatte auttaa! |
Fender '62 Custom-model Made in Japan. Kaulamikki on erinomainen, mutta tallamikkiin haluaisin enemmän potkua, kuitenkaan kadottamatta telecasterin hienoa omaa soundiaan. :) Kyllähän se soundipaletti jokatapauksessa hieman uusiks menee..Asentanu olen yhteen Customiin Little ´59:n ja samalla sen RCHP-humpparin uudisjohdottanu, standarditeleihin on tullu laitettua DiMarzioita, FastTrackia ja PreBS-Telee.. Mikään noista ei ole hirveen kakille soundannu, ehkä tuo DiMarzion vanha ykskelamikki luonnollisesti kaikkein likempänä on sitä alkuperäistä Tele-soundia. Potkua ehkä parhaiten tuosta Little ´59:sta, sitten tulee ehkäpä samoilla nuo Trackit ja Railit... |