FuzzFaze 28.06.2004 17:15:23 | |
---|
Oon huomannu että tuolla netissä on keskusteltu paljon aiheesta ja radioduon muuttomyynistä. Ja yks mun kaveri on hesassa ja aattelin lähettää sen noutamaan mulle sieltä vähän osia ennen kun tulee takas, mutta onko tuo liike enää siinä Iso Roobertinkadulla vai onko se muuttanu jo pois? Perintöä odotellessa... |
Kassu 28.06.2004 20:57:51 | |
---|
|
kivi 28.06.2004 22:16:45 | |
---|
onko tuo liike enää siinä Iso Roobertinkadulla vai onko se muuttanu jo pois? Alkuperäisen suunnitelman mukaan piti olla muuttanut pois, mutta toivon, että se sinnittelee vielä hetken, että ehdin stadissa käydessä hyvästellä myyjät ja kiittää 30 vuoden asiakassuhteesta jonka aikana oon ainakin kymmeniätuhansia markkoja siihenkin kauppaan kantanut. Sitä Kon... Kos... lähiötä en ala kartasta etsimään. |
FuzzFaze 28.06.2004 22:31:27 | |
---|
Niih, kyllähän googlesta löytyy lukematon määrä tietoa jotka sanoo että se on siellä entisessä paikassaan mutta se tieto voi olla aina joskus päivittämätöntä ja ois ihan kiva jos joku on käyny siellä ihan viime päivinä niin tietäs varmasti et se on siel... Perintöä odotellessa... |
kivi 28.06.2004 22:35:25 | |
---|
ois ihan kiva jos joku on käyny siellä ihan viime päivinä niin tietäs varmasti et se on siel... Soita sinne, ja kysy heiltä itseltään (niin mä tekisin). Muuton aikana puoli tuntia vanha tieto on vain vanhaa tietoa, eikä kukaan paitsi he tiedä, koska kauppa menee kiinni. |
FuzzFaze 29.06.2004 12:36:28 | |
---|
Soitin sinne äsken ja siellä vastas automaatti ja se on vissiin nyt muuttanu...prkl :( Perintöä odotellessa... |
Pitkavirta 29.06.2004 13:34:14 | |
---|
Ainakin se oli siinä vielä viikonloppuna ennen juhannusta, kun käytiin Iso-Roballa baarissa... Off-topikkina mainittakoon, siinä RadioDuon hollilla vieressä on aika hauska strippiluola... |
Tubeman 29.06.2004 14:48:55 | |
---|
Alkuperäisen suunnitelman mukaan piti olla muuttanut pois, mutta toivon, että se sinnittelee vielä hetken, että ehdin stadissa käydessä hyvästellä myyjät ja kiittää 30 vuoden asiakassuhteesta jonka aikana oon ainakin kymmeniätuhansia markkoja siihenkin kauppaan kantanut. Sitä Kon... Kos... lähiötä en ala kartasta etsimään. Minne se on muuttamassa? Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa.. |
FuzzFaze 29.06.2004 16:11:25 | |
---|
Juu, kun sinne soittaa niin siellä vastaa automaatti joka sanoo että se on muuton vuoksi kiinni, että ei taia enää sieltä löytyä. Se on muuttanu/muuttaa juuri jonnekkin Konalaan... aika huono homma Perintöä odotellessa... |
sihvoh 29.06.2004 18:00:31 (muokattu 29.06.2004 18:05:29) | |
---|
Juu, kun sinne soittaa niin siellä vastaa automaatti joka sanoo että se on muuton vuoksi kiinni, että ei taia enää sieltä löytyä. Se on muuttanu/muuttaa juuri jonnekkin Konalaan... aika huono homma Mitäs huonoa tuossa nyt on ? Radioduo muuttaa Konalaan, kehä 1 ja Vihdintien risteykseen, osoiteeseen Ruosilankuja 3 PC-Superstoren viereen. Jos menee autolla niin on ainakin helpompi löytää parkkipaikka kuin keskustassa. Kyllä sinne silti pääsee myös julkisilla liikennevälineillä. EDIT: Kartan löytää esim. http://www.keltaisetsivut.fi ja sieltä karttahaku EDIT2: Aikoinaan oli tuossa keskustassa aika monta elektroniikkaliikettä samalla alueella, nyt lähtee sitten viimeinenkin. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
kivi 29.06.2004 18:23:33 | |
---|
Aikoinaan oli tuossa keskustassa aika monta elektroniikkaliikettä samalla alueella, nyt lähtee sitten viimeinenkin. Helsingissä tai muissakaan kaupungeissa majaillessa en käy kaupoissa, joihin ei pääse kävellen kohtuuajassa, eli Ruskeasuolla sijainnut MS Audiotron oli kauimmainen säännöllisistä etapeistani, nythän sitäkään ei enää ole. Taitaa olla Hakaniemen Bebek se seuraava kantaliike, vaikka siellä laatu on mitä on, eikä asiantuntemuskaan huimaa. Autoilijoiden parkkipaikoista en vois vähempää välittää. Kannatan tietulleja kuten aito ydinkeskustan kasvatti ainakin, vaikka nyt maalla asuessa auto onkin pakollinen kulkuväline. Helsingin keskustassa asuu ihmisiä, se ei ole mikään läpiajoväylä. |
sihvoh 29.06.2004 18:46:46 (muokattu 29.06.2004 18:48:14) | |
---|
Helsingissä tai muissakaan kaupungeissa majaillessa en käy kaupoissa, joihin ei pääse kävellen kohtuuajassa, eli Ruskeasuolla sijainnut MS Audiotron oli kauimmainen säännöllisistä etapeistani, nythän sitäkään ei enää ole. Taitaa olla Hakaniemen Bebek se seuraava kantaliike, vaikka siellä laatu on mitä on, eikä asiantuntemuskaan huimaa. No tuo Bebek on oma lukunsa, tavara on mitä sattuu, joskus hyvää ja joskus vähän huonompaa... ei se aivan kyllä Radioduoa korvaa ostopaikkana. Seuraava olisi Yleiselektroniikka vallillassa Sörnäisten kurvin jälkeen, taitaa olla Teollisuuskatu 1. Se on siis aika lähellä keskustaa ja tavara laadukasta, samoin myyjien tietotaito on hyvä. Hinnat ovat tosin kovemmat kuin Bebekissä. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
kivi 29.06.2004 19:03:13 | |
---|
Seuraava olisi Yleiselektroniikka vallillassa Sörnäisten kurvin jälkeen, taitaa olla Teollisuuskatu 1. Ok, täytyy siirtyä siihen. Mä kävin siellä koko ajan, kunnes se muutti pois Lönnrotinkadulta. |
Mikko Kankaanpää 29.06.2004 20:16:43 | |
---|
Yleiselektroniikkaan olen ollut erittäin tyytyväinen. Tilaavat RS luettelosta (samoilla hinnoilla) vuorokauden varoitusajalla mitä tahansa. Bebek:stä en osta enään mitään, niin huonoja kokemuksia minulla on lähes kaikista tuoteryhmistä sekä asiakaspalvelusta. Partco on myös mukava liike asioda mutta sijainti on vähän huonompi... Mikko http://www.uraltone.com |
G-mies 29.06.2004 20:40:39 | |
---|
Itse paheksun myös syvästi mokomaa Konala-siirtoa. Eli tuskinpa tulee enää tuollakaan käytyä, ainakaan niin usein kuin nykyään. Onneksi Mikolla on nykyään kaikenlaista kivaa tavaraa myynnissä... "Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer |
Rantsu 30.06.2004 02:36:11 | |
---|
Ok, täytyy siirtyä siihen. Mä kävin siellä koko ajan, kunnes se muutti pois Lönnrotinkadulta. Vieläkö muistat ajan, jolloin se oli Annankadulla, kuin myös edesmennyt Elektrofoto? :) Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn. |
kivi 30.06.2004 02:43:47 | |
---|
Vieläkö muistat ajan, jolloin se oli Annankadulla, kuin myös edesmennyt Elektrofoto? :) Annankadulla oli Radioduo ja Elektrofoto. Toinen niillä paikkeilla, missä nyt on sokeainmyymälä, toinen seuraavassa korttelissa Iso-Roballe päin. Yleiselektroniikka ei kai ollut Annankadulla? |
Tubeman 30.06.2004 07:57:05 | |
---|
Annankadulla oli Radioduo ja Elektrofoto. Toinen niillä paikkeilla, missä nyt on sokeainmyymälä, toinen seuraavassa korttelissa Iso-Roballe päin. Yleiselektroniikka ei kai ollut Annankadulla? Puodit oli kaikki letkassa melkein samalla kadulla,Ruttopuiston kohdalla Elektrofoto,Uudenmaankadun kulmalla RadioDuo, ja YE Uudenmaankadun ja Roban välissä,siitähän se sinne Lönkalle muuttikin sitten. Kävikö kukaan koskaan Ruskeasuolla olevilla romutarhoilla,siellähän oli mm tietokonehajoittamo,pelkkää suurkone-puolen IBM ja muuta romua,erillistransistorein (germanium papuja..) tehtyjä laitteita ,sieltä kaikki propellihatut haki kokeiluihin piirilevyjä joista raksittiin käypänen roina irti.Mulla taitaa muutama 2N106 (Motorola) trankku olla miljoonalootassa.. aitoa 60-luvun alkua... Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa.. |
kivi 30.06.2004 12:50:37 | |
---|
ja YE Uudenmaankadun ja Roban välissä,siitähän se sinne Lönkalle muuttikin sitten. Joo, niin olikin. Kävin kyllä kaikissa säännöllisesti. Down the Memory Lane... :-) |
sihvoh 30.06.2004 13:24:43 (muokattu 30.06.2004 13:25:51) | |
---|
Myös Bebekin tyylinen Radiomikro oli siinä lähettyvillä aikoinaan kunnes meni konkkaan... tai siis muutti ensin Konalaan ja meni sitten konkkaan, eihän vain Duolle käy samoin ??? I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |