Aihe: Basson kaula kahdella kaularaudalla?
1
trih
01.06.2004 07:32:44
En ole mistään rakennussivustolta löytäny tuollaisen tekemisestä. Onko kellään tietoa? Eli tuohan on hieman jykevämpään kielitykseen käytetty ratkaisu. Mietityttää tuo rautojen sijainti eli kuinka kaukana toisistaan?
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
Juzzu
01.06.2004 07:49:17
En ole mistään rakennussivustolta löytäny tuollaisen tekemisestä. Onko kellään tietoa? Eli tuohan on hieman jykevämpään kielitykseen käytetty ratkaisu. Mietityttää tuo rautojen sijainti eli kuinka kaukana toisistaan?

Itse olen nähnyt kuvia moisesta, siinähän ne pötkötti vierekkäin. Muistaakseni kuvassa rautojen keskinäinen väli oli jonnin verran pienempi kuin rautojen etäisyys kaulan reunaan. Eli eivät olleet aivan tasajaolla.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
poppamies
01.06.2004 08:47:07 (muokattu 01.06.2004 08:47:40)

Kyllähän niitä on. Rickenbackerilla on kaksi, kaksitoimista rautaa!
Katsoin omista piirrustuksistani niin satula päässä on 6 mm väliä, ja bodyn päässä 18 mm.
Rikun piirrustukset joutaisi jos joku tarttee...
"G-strings are for strippers"
Pekka J.
07.06.2004 19:51:47
Rikun piirrustukset joutaisi jos joku tarttee...

olen miettinyt jonkin aikaa rikun tekemistä. vieläkös piirrustukset löytynee? ;)
poppamies
08.06.2004 09:32:00

olen miettinyt jonkin aikaa rikun tekemistä. vieläkös piirrustukset löytynee? ;)

Kyllähän ne on tuossa pöytälaatikossa. Kympillä saat ne kotiin lähetettynä...
"G-strings are for strippers"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)