samueld 24.02.2004 18:14:21 | |
---|
Alkaa tuo todellisen blueskepin teko tulla tiensä päähän. Nyt sitten ajattelin, että seuraavaksi projektiksi tulisi Randy V -kopio. Oletteko tehneet sellaista? Lähinnä kelailin, että mistäköhän sille saisi piirustukset? Tai sitten, että kukahan haluaisi auttaa miestä mäessä ja tarjota omaansa mitattavaksi? Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
P2 24.02.2004 23:26:55 | |
---|
Voi peppu, taas kostautuu toi kamojen myynti, oisin voinu mittailla sulle rändin ja vaikka piirrellä muodotkin paperille, mutku pakko oli strato saada, eikä uskottavat jätkät soita millä pilipali rr:lla. Toivottavasti saat jostain. |
samueld 25.02.2004 10:57:48 | |
---|
Voi peppu, taas kostautuu toi kamojen myynti, oisin voinu mittailla sulle rändin ja vaikka piirrellä muodotkin paperille, mutku pakko oli strato saada, eikä uskottavat jätkät soita millä pilipali rr:lla. Toivottavasti saat jostain. Toivotaan, että jollakin avuliaalla sielulla olisi. Mulla kun on tilanne toisin päin. Kolmas strato tulee kohta talouteen, niin ajattelin, että kaipa tuossa joutaisi toisen mallinenkin olemaan. Ensi talven projektiksi suunnittelin. Tosin tästä rändistä mä olen ajatellut itselleni tuplahumbuckeristratoa. siihen tulee straton kampi ilman kielilukkoja. stratosta tosin se eroaa liimakaulan, taitetun lavan ja legendaarisen muotonsa puolesta. kyllä kelpaa kantria soitella. tietty vois rakentaa Dimebaginkin... Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
Repent 01.03.2004 17:24:45 | |
---|
Alkaa tuo todellisen blueskepin teko tulla tiensä päähän. Nyt sitten ajattelin, että seuraavaksi projektiksi tulisi Randy V -kopio. Oletteko tehneet sellaista? Lähinnä kelailin, että mistäköhän sille saisi piirustukset? Tai sitten, että kukahan haluaisi auttaa miestä mäessä ja tarjota omaansa mitattavaksi? Tarkoitatko nyt King V:tä vai RR:ää? Positiivisuus on perseestä. |
samueld 01.03.2004 18:27:47 | |
---|
Tarkoitatko nyt King V:tä vai RR:ää? Rändiä. King V ei sytytä. Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
Repent 01.03.2004 19:43:29 | |
---|
Rändiä. King V ei sytytä. Mites tuon kannen ajattelit toteuttaa?Itse sain erittäin tyylikkään tekemällä melko erikoisen muotoisen etupleksin teräksestä.Entäs kaula?Teetkö itse?Pulttikaula?Mistä materiaalista?Millaiset koneet saatavilla? Positiivisuus on perseestä. |
samueld 01.03.2004 20:31:37 | |
---|
Mites tuon kannen ajattelit toteuttaa?Itse sain erittäin tyylikkään tekemällä melko erikoisen muotoisen etupleksin teräksestä.Entäs kaula?Teetkö itse?Pulttikaula?Mistä materiaalista?Millaiset koneet saatavilla? Ajattelin ihan perinteistä kolmiopleksiä. Musta alumiinipleksi olis siisti. Teen alusta loppuun puuosat itse. otelautaa lukuunottamatta. runko lepästä tai lehmuksesta ja vaahterakaula tulisi liimalla kiinni. voin sanoo näin, että opastus ja koneet on ihan kunnossa. wilkinsontalla, gotohin virittimet, ei lukkosatulaa ja varmaan SDn mikit. ja ehkä joku tuhoton kytkentähässäkkä straton ja paulin switchillä... Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
Repent 02.03.2004 23:37:33 | |
---|
Ajattelin ihan perinteistä kolmiopleksiä. Musta alumiinipleksi olis siisti. Teen alusta loppuun puuosat itse. otelautaa lukuunottamatta. runko lepästä tai lehmuksesta ja vaahterakaula tulisi liimalla kiinni. voin sanoo näin, että opastus ja koneet on ihan kunnossa. wilkinsontalla, gotohin virittimet, ei lukkosatulaa ja varmaan SDn mikit. ja ehkä joku tuhoton kytkentähässäkkä straton ja paulin switchillä... Mites ajattelit toteuttaa tuon rungon liimauksen?Itse tein ensin molemmat "sakarat" noin 1-2cm:n siivuista,jonka jälkeen liimasin ne yhteen ja ihan hyvin on toiminu ja kestäny.Meinasitko jyrsiä runkoon tarvittavat kolot ja liimata alle ja päälle n 1cm:n viilut ja viiluun taas jyrsiä tarvittavat mikkien kolot ja porata potikoiden reiät?Itse suosittelen tuota,vaikken itse "jaksanutkaan" noin tehdä.Eli itse tein bodystä suoraan sopivan paksuisen ja jyrsin tarvittavat kolot ja peitin ne pleksillä.Kaulakulman kanssa sai oman aikansa säätää,mutta nyt se on oikeassa kulmassa.Entäs miten olet jakin paikan suunnitellut?Itse laitoin perinteisesti alasakaraan kohtisuoraan.Minkäslaisen pintakäsittelyn ajattelit toteuttaa? Onnea valmistukseen! Positiivisuus on perseestä. |
samueld 04.03.2004 15:33:40 | |
---|
Mites ajattelit toteuttaa tuon rungon liimauksen?Itse tein ensin molemmat "sakarat" noin 1-2cm:n siivuista,jonka jälkeen liimasin ne yhteen ja ihan hyvin on toiminu ja kestäny.Meinasitko jyrsiä runkoon tarvittavat kolot ja liimata alle ja päälle n 1cm:n viilut ja viiluun taas jyrsiä tarvittavat mikkien kolot ja porata potikoiden reiät?Itse suosittelen tuota,vaikken itse "jaksanutkaan" noin tehdä.Eli itse tein bodystä suoraan sopivan paksuisen ja jyrsin tarvittavat kolot ja peitin ne pleksillä.Kaulakulman kanssa sai oman aikansa säätää,mutta nyt se on oikeassa kulmassa.Entäs miten olet jakin paikan suunnitellut?Itse laitoin perinteisesti alasakaraan kohtisuoraan.Minkäslaisen pintakäsittelyn ajattelit toteuttaa? Onnea valmistukseen! Ajattelin, että laittais leveän lankun keskelle ja sakarat jostain jämäpaloista tai sitten kaksi lankkua vierekkäin ja yläsakaran loppu jämistä. Ajattelin, että laitan vaan kolot suoraan bodyyn, enkä tee kantta. Pleksi kontrollien kohdalle ja muut routingit poraan piiloon. Jakkia ajattelin alasakaraan ja malliksi straton jakkia, että se ei sojota sieltä kohtisuoraan. Kaulan liimaan suoraan, koska kulmaa ei muut ratkaisut edellytä. Pintakäsittelyksi joku kiva maali ja polyuretaani- tai katalyyttilakka. Riippuen silloisista fasiliteeteistä. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |