migeboy 27.12.2003 19:51:17 | |
---|
Heittäkää joitakin firmoja ja nettisivuja mistä mahtais saada kitaran bodyja ja otelautoja valmiina. Tästä on ollu joskus muullonkin juttua, mutta toi haku kun ei nyt näytä toimivan. Kiitos! |
Antti1 27.12.2003 19:54:34 | |
---|
Heittäkää joitakin firmoja ja nettisivuja mistä mahtais saada kitaran bodyja ja otelautoja valmiina. Tästä on ollu joskus muullonkin juttua, mutta toi haku kun ei nyt näytä toimivan. Kiitos! Kuinkas tyyristä saisi olla? Custom vehkeet maksaa paljon, sarjatuotantohommat vähemmän, mutta niitä tehdään myös paljon vähemmän, joten valikoima on pienempi. katso esim www.warmoth.com ja www.spelektroniikka.fi "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
migeboy 27.12.2003 19:58:07 | |
---|
Kuinkas tyyristä saisi olla? Custom vehkeet maksaa paljon, sarjatuotantohommat vähemmän, mutta niitä tehdään myös paljon vähemmän, joten valikoima on pienempi. katso esim www.warmoth.com ja www.spelektroniikka.fi Ei ehkä mitään niitä kaikkein kalliimpia eikä myöskään niitä kaikkein halvimpia. Kaikkein kalliimpiin ei oo rahaa, ja kaikkein halvimmilla kun taas ei tee mitään. Jotakin siltä väliltä. Jos ei löydy sellasta, mikä iskee just nyt mun kukkarolle, niin pitää sit taas säästää lisää sitä fyrkkaa. Eihän siinä sit mitään. |
Antti1 27.12.2003 20:12:47 | |
---|
Ei ehkä mitään niitä kaikkein kalliimpia eikä myöskään niitä kaikkein halvimpia. Kaikkein kalliimpiin ei oo rahaa, ja kaikkein halvimmilla kun taas ei tee mitään. Jotakin siltä väliltä. Jos ei löydy sellasta, mikä iskee just nyt mun kukkarolle, niin pitää sit taas säästää lisää sitä fyrkkaa. Eihän siinä sit mitään. Mikset tee itse? Tulee ehkä halvemmaksi ja tiedät taas hiukan enemmän kitaran syvemmästä olemuksesta. Kaikenkukkuraksi saat juuri sellaisen kuin haluat. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Hannu H. 31.12.2003 13:36:30 (muokattu 31.12.2003 13:37:01) | |
---|
Mikset tee itse? Tulee ehkä halvemmaksi ja tiedät taas hiukan enemmän kitaran syvemmästä olemuksesta. Kaikenkukkuraksi saat juuri sellaisen kuin haluat. Jos ei ole kotona vehkeitä tai mahdollisuutta päästä jonnekkin lainakoneille niin voi olla kovahomma käsisahan ja puukon kanssa tehdä jotain kitaran bodyakin (ei tietenkään mahdotonta). Vielä hankalempaa tällainen nikkarointin on jos sattuu asumaan kerrostalossa. Tuollaisista valmisosista kasaamalla kuitenkin tulisi vielä hieman "itsetehdyn" tuntua... "Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa |
askomiko 31.12.2003 14:22:24 (muokattu 31.12.2003 14:22:46) | |
---|
www.rockringer.com Onkohan hyviä, ainaskin se etu että on saksassa, ja ilmeisesti siellä tehtyjä. En tiedä. Warmothin vermeisiin kun tulee 70% lisää hintaa kaikista tyhmistä tulleista ja veroista. |
stratocaster 07.01.2004 22:10:49 | |
---|
www.rockringer.com Onkohan hyviä, ainaskin se etu että on saksassa, ja ilmeisesti siellä tehtyjä. En tiedä. Warmothin vermeisiin kun tulee 70% lisää hintaa kaikista tyhmistä tulleista ja veroista. Mitä? 70%... vissii! To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
askomiko 07.01.2004 23:36:27 (muokattu 07.01.2004 23:37:17) | |
---|
Mitä? 70%... vissii! Siis? Joskus ala-asteella moinen ilmaus ilmaisi syvää epäuskoa, onko näin nytkin? Ei ihan 70% lisää, mutta kohtalaisesti: Shipped to: Oulu, Finland Product Total: $1780.40 USD Shipping Charges: $110.00 USD Invoice Total: $1890.40 USD Ship Date: Nov 13, 2002 Ship Via: UPS Express Shipment Delivered on: - 20th November What was your experience with UPS Express? - Fast and professional. I've heard it called "Oops Express" but this time everything went fine. Were there any delays caused by Customs? 2 days + weekend. How much were you charged for VAT/Duties, taxes, etc.? Customs duty 2.7 % VAT 22% Did you have to pay any other charges? Billing fee 12 euros. Eli 2368$ piti maksaa 1780$-tavarasta. Reippaammanpuoleisen customikepin hinta. |
stratocaster 08.01.2004 13:52:02 | |
---|
Siis? Joskus ala-asteella moinen ilmaus ilmaisi syvää epäuskoa, onko näin nytkin? Ei ihan 70% lisää, mutta kohtalaisesti: Eli 2368$ piti maksaa 1780$-tavarasta. Reippaammanpuoleisen customikepin hinta. No mä hän oonki vasta ala-asteelta lähteny... Miten sä noin kalliin siitä sait? Maalautikko sen jekeissä? Mä ainaki maalautan suomessa... Tai ei mun tarvii maksaa muutaku maalista ku eno maalaa... Perkule ku isä ei oikeen innostu ajatuksesta..... jaaha nyt tuliki siltä mun enolta teksiviesti, että kaikki tullit sun muut sisältyy hintaan 900€... huhhuh! mä jo säikähin.. To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
Juzzu 08.01.2004 15:00:32 | |
---|
Miten sä noin kalliin siitä sait? Hehh hehehheh Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
askomiko 08.01.2004 17:02:00 | |
---|
Tuo oli siis esimerkkien joukossa warmothin sivulla. |