Tatu 18.03.2003 09:23:54 | |
---|
sain tossa hullun(?) idean, että pystyisköhän satulan väsäämään poronsarvesta? Eikö niitä jostain luusta yleensä tehdä. Ei muuta kun saha käteen ja hirviä jahtaamaan. Vai eikö sittenkään? |
poppamies 18.03.2003 09:39:41 | |
---|
sain tossa hullun(?) idean, että pystyisköhän satulan väsäämään poronsarvesta? Eikö niitä jostain luusta yleensä tehdä. Ei muuta kun saha käteen ja hirviä jahtaamaan. Vai eikö sittenkään? Mikä ettei jos se vaan on tarpeeks kovaa. Onhan noita tehty m.m hirven ja lehmänkin takajaloista. Mitä kovempaa ainetta niin sen parempi. "G-strings are for strippers" |
Juzzu 18.03.2003 10:24:34 | |
---|
Eilen aloin tekemään hirven sääriluusta satulaa, kyllä harmitti etten päässyt hiomaan karhun siitinluuta, niin kuin alun perin oli tarkoitus. Noh, ehkä tuostakin edes kohtuullinen soundi lähtee ;o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Jaristoteles 18.03.2003 14:36:07 | |
---|
karhun siitinluuta Silläkö Karhu hoitaa henkilökohtaisen hygieniansa? Hör. Niin, välillä asiaankin, Ruokankaalta tilailin osasia tuohon yhteen guitaraan. Norsunluinen satula-aihio maksoi kolmisen euroa. Halapa. Ei olis kiva olla Saharassa kun kaikki pierut menee sinne. |
Jormaz 18.03.2003 14:37:49 | |
---|
Mä sahailin luuaihiota ja hyi helvetti sitä hajua, mahdanko edes uskaltaa viilailla sitä radiukseen.. *yök* Back to the 80's |
poppamies 18.03.2003 15:08:10 | |
---|
Norsunluinen satula-aihio maksoi kolmisen euroa. Halapa. Rohkenen epäillä tuota materiaalia... Tuskin lienee aitoa ivory'a, enneminkin sitä synteettistä tavaraa mitä sanotaan tusc'iks. Aidosta norsunluupalasesta taitaisi tulla linnareissu... "G-strings are for strippers" |
Juzzu 18.03.2003 15:16:13 (muokattu 18.03.2003 15:16:22) | |
---|
Aidosta norsunluupalasesta taitaisi tulla linnareissu... Mammutinluu on sen sijaan ihan laillista - elukat kun ovat jo kuolleet sukupuuttoon, niin "luusatulapisneksellä" (hoho) ei voida enää tuota saada aikaan. "hitsi, tässä kitarassa on kyllä suorastaan mammutin iso soundi". Mutta tuon ronsunluun kauppaaminen lienee melko laitonta ja ostaminenkin ainakin moraalisesti arveluttavaa. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Jaristoteles 18.03.2003 15:46:01 | |
---|
Mutta tuon ronsunluun kauppaaminen lienee melko laitonta ja ostaminenkin ainakin moraalisesti arveluttavaa. Olen samaa mieltä! Norsunluu pois laduilta! Eikun kyllä se lähti sen puhelun jälkeen sahaamaan sitä takapihalla ollutta albiinonorsua. Kitara on valmistettava kaikesta moraalisesti arveluttavasta materiaalista. Kielet teen neitsyiden hiuksista ja potikan nupit nunnien nänneistä. Hyi perkele ;) Ei olis kiva olla Saharassa kun kaikki pierut menee sinne. |
Juniper 18.03.2003 16:14:58 | |
---|
Mammutinluu on sen sijaan ihan laillista - elukat kun ovat jo kuolleet sukupuuttoon, niin "luusatulapisneksellä" (hoho) ei voida enää tuota saada aikaan. "hitsi, tässä kitarassa on kyllä suorastaan mammutin iso soundi". Mutta tuon ronsunluun kauppaaminen lienee melko laitonta ja ostaminenkin ainakin moraalisesti arveluttavaa. Mammutinluu on tosi hyvä. Minulla on parissa kitarassa mammutinluusta tehdyt satulat. Äänessä ei ole tosin eroa tavalliseen luuhun, mutta onpahan aiankin tosi vintage satulat:)
|
Jormaz 18.03.2003 19:32:17 | |
---|
Mulla on polkupyörässä mammutin penisluusta tehty satula. Ja sitten asiaan: Ainakin joissakin vanhoissa Charveleissa body on tehty jostain afrikkalaisesta puusta joka on nykyään uhanalaista - se on rok! Back to the 80's |
aon 18.03.2003 20:07:26 | |
---|
Mulla on polkupyörässä mammutin penisluusta tehty satula. Ja sitten asiaan: Ainakin joissakin vanhoissa Charveleissa body on tehty jostain afrikkalaisesta puusta joka on nykyään uhanalaista - se on rok! Mitenkä olisi pandan tai saimaannorpannahasta tehty kitaralaukku? No piru, olen varmaan pohjimmiltani vihreä, nousi pala kurkkuun kirjoittaessa edellistä. Hoho. Iso on pyhänä hypnoosi. |