Azolith 27.07.2017 10:38:07 | |
---|
Sattui käymään niin että kun lähti paikka hampaasta ja en nopeasti saanut aikaa alan lääkärille, niin päädyin paikkaamaan itse väliaikaisesti purukalustoa. Josta nopeasti johti ajatukset siihen että mitenkähän kyseinen Cavit w (apteekista n8e pikku putkilo) toimii paikkona liikaa hioutuneisiin kieliuriin tms satula/talla paikkauksiin. Ihan hyvät ensikokemukset. Kovettuu nopeasti ja ottaa hyvin ainakin luiseen satulaan kiinni. Kovaa on kuivuttuaan, pari tuntia annoin olla ennen hiomista. Tarvii kosteutta kovettuakseen. "Perinteisesti" olen korjannut vastaavia ruokasoodaa+ pikaliima metodilla jos ei koko komponentti ole vaihtunut uudeksi. Kulutuksen kestävyys selviää vasta ajan kanssa, positiivista on ainakin mukava käsittely yksikomponenttisena muovailuvamaisella viskositeetillä. . |
anapena 27.07.2017 15:21:36 | |
---|
Heh, erittäin mielenkiintoista. Laitahan raporttia ajan mittaan. TommiW.- Autot, kämpät ja piparit. |
Pelimonni 20.08.2017 05:07:24 | |
---|
Juuri juurihoidon käyneenä olen kiinnostunut. Aivan sama mitkä on pääteputket. Eipä vaikuta saundiin pätkän vertaa.
5e3 parani huomattavasti, kun vaihdoin V30 WGS Reaperiin.
Tärkeintä on säröputki, ja ensimmäinen, jos haluaa puhdasta.
Ditto. Flashback, nähty. Ei Minulle. Nova.
Ditto Looper |
Azolith 30.08.2017 23:42:55 (muokattu 30.08.2017 23:44:49) | |
---|
Hah, toimiihan tuo. Pari muovisatulaakin tuli kokeeksi paikkailtua pariin omaan projektiin. "putsasin" hieman hiomalla niitä lisää että olisi tuore pinta ja nappasihan tuo kyllä. Pidempiaikaisesta edelleen vaikea sanoa, epoksin kovaksi näyttää kovettuvan ja kaikki edellytykset toimivaksi näyttäisi toteutuvan. Juurihoitoon ei käyne kitaroissa eikä hammaskalustoissa, mutta ainakin jos sattuu soitinviiaajlalle jäävän putkilosta, niin roskakorin sijaan. Merkit viittaisi osoittautua hyväksikin. . |
Kefiiri 31.08.2017 08:24:46 | |
---|
Kuulostaa asia niksiltä. Mahtaako tökötti miten herkästi kuivahtaa putkiloon omia aikojaan, pitääkö kaikki paikattavat kohteet hoitaa kerralla? En ole musiikin asiantuntija. |
Azolith 05.09.2017 22:39:39 (muokattu 07.09.2017 23:56:46) | |
---|
Ainakin pienen tauon jälkeen, olisko tästä jotain kuukausi tai pari, niin stuffi on edelleen liikkuvaa putkilossa. Noi pari satulaa mihin omissani kokeilua on fine, kitaroilla ei ole kyllä isommin soitettu. Ei naksunut ainakaan virittimillä kokeillessa, eli pitänee kovuudensa. Hampaassa pysymisestä ei oikein pidempiaikaista kokemusta, nykäisivät juurineen koko puruvälineen pois kun vein näytille, enkä huomannut ottaa mukaan siinä paikan pysymistä pidempään. . |
Rämppy 06.09.2017 09:48:53 | |
---|
Hammastuotteista tuli mieleen, että mulla on ollut jo toistakymmentä vuotta tapana sipaista satulaurat kevyesti hammaslangalla kieltenvaihdon yhteydessä. Lähtee töhkät ja liukastaa uraa. In Finland we have this thing called "diu diu". |
Pelimonni 15.09.2017 08:37:14 | |
---|
Azolith: Sattui käymään niin että kun lähti paikka hampaasta ja en nopeasti saanut aikaa alan lääkärille, niin päädyin paikkaamaan itse väliaikaisesti purukalustoa. Josta nopeasti johti ajatukset siihen että mitenkähän kyseinen Cavit w (apteekista n8e pikku putkilo) toimii paikkona liikaa hioutuneisiin kieliuriin tms satula/talla paikkauksiin. Ihan hyvät ensikokemukset. Kovettuu nopeasti ja ottaa hyvin ainakin luiseen satulaan kiinni. Kovaa on kuivuttuaan, pari tuntia annoin olla ennen hiomista. Tarvii kosteutta kovettuakseen. "Perinteisesti" olen korjannut vastaavia ruokasoodaa+ pikaliima metodilla jos ei koko komponentti ole vaihtunut uudeksi. Kulutuksen kestävyys selviää vasta ajan kanssa, positiivista on ainakin mukava käsittely yksikomponenttisena muovailuvamaisella viskositeetillä. Luusatulaan saa helposti tehtyä paikan, jos on pikaliimaa. Katso "kitaratohtori Iommi SG" . Isommaksi alue, ja siihen luupala pikaliimalla. On toiminut minulla. Aivan sama mitkä on pääteputket. Eipä vaikuta saundiin pätkän vertaa.
5e3 parani huomattavasti, kun vaihdoin V30 WGS Reaperiin.
Tärkeintä on säröputki, ja ensimmäinen, jos haluaa puhdasta.
Ditto. Flashback, nähty. Ei Minulle. Nova.
Ditto Looper |