Aihe: Mystinen big muffin äänenpoimimisilmiö
1
Zarmo
09.09.2007 23:46:08

Sehän nyt on ihan tuttua, että wahista kuuluu itänaapurin radiolähetyksiä tai jotain muuta vastaavaa, mutta taannoi treeniksellä sattui paljon omituisempaa.

Nimittäin big muffini (venäläinen säröpedaali) poimi päällä olleessaan naapurikämpästä laulajan ääneen joka sitten toistui kitaravahvistimestani. Eikä kyseisellä laulajalla edes ollut langatonta mikrofonia.

Mikä lienee selitys tällaiselle ilmiölle?
Olen muuten psykopaatti
Sosiaalinen tyylini on alistava ja vihamielinen: itseä vähättelemällä sopeutuminen: masokistinen tyyli
Vapinamonologeja
superfly
10.09.2007 11:29:41
Saman ilmiön huomasin joskus eräässä keikkapaikassa. Kyseessä tosin oli Cry Baby silloin. Alakerran jukeboxi kuului kitaravahvarista niin kovaa että se häiritsi todella hiljaisempia kohtia biiseissä. Reggae pauhasi ihan sellaisella tasolla että mukana pystyi laulamaan ja sanoista sai selvää ihan hyvin. Tämä ilmiö ei ole toistunut missään muualla, joten syyn päättelisin olevan jotenkin ko. paikan sähkökaapeloinnissa.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Puavali
12.09.2007 09:14:10
Mikä lienee selitys tällaiselle ilmiölle?

Jotenkin se toinen signaali indusoituu radiolähetyksen tapaan johonkin kelaan tai johtimeen, ja sitten kuuluu vahvistettuna muista laitteista. Mm. puhelinjohdot ja kaijutinjohdot säteilevät johtamaansa signaalia ympäristöön.
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)