Eli tallassa on kiinni Di Marzio Twang King, mikähän toimisi tasapainoisesti sen kanssa.Olen ymmärtänyt että kaulamikin täytyisi olla teholtaan tallamikkiä heikompi, jotta molemmat mikit päällä soundi olisi tasapainossa.Ainakin kun pelataan yhdellä volume-säädöllä.Ilmaiseeko mikin resistanssi ( ohmit ) sen tehon.Onko humppari aina tehokkaampi kun yksikela-mikki.Auttakaa tyhmää, tälläista hybridi kitaraa olen tekemässä normi telestä. |
Ilmaiseeko mikin resistanssi ( ohmit ) sen tehon.Onko humppari aina tehokkaampi kun yksikela-mikki.Auttakaa tyhmää, tälläista hybridi kitaraa olen tekemässä normi telestä. Ei välttämättä, mutta hyvää suuntaviittaa antaa kyllä. Eli käytännössä voi olla aika hyvin tuota resistanssia seuraten ostamassa. Se ulostulon millivolttimäärä on kyllä parempi mittari, joten molemmat yhdistettynä ollaan sitten ns. "varman päällä"... Periaatteessa humpparien resistanssiarvo on suurempi kuin singlen, mutta ei voida sanoa että se humppari olisi aina tehokkaampi kuin joku hi-power singlecoii. Esimerkiks on käytetty muinoin humpparin parina vaikka DiMarzion SDS-singleä. |