Aihe: Boss DD-3 rikkilö? ( ensimmäisiä bosseja, made in japan)
1
Jorte Kariko
12.10.2006 17:11:57
niin kuin otsikossa lukee, tämä boss siis on harvinaisuus, on ihan ensimmäisiä boss DD-3:sia, ja ikää tuolla laitteella on paljon, sen kyllä näkee;)

niin asiaan, tuossa yks päivä soittelin ja laitoin tuon DD-3:sen kiinni, niin sieltä vaan kuuluu pirun moista tasaista vinkunaa.. se vinkuminen häviää kun laittaa leveliä pienemmäksi, siis tarkoitan ihan nollille. sitten kun pikku hiljaa laittaa sitä leveliä lisää niin vinkuminen kovenee, laitetta on käytetty verkkovirran kanssa, joka oli joku halppis, joten luulen sen rikkoutumisen johtuvan tuosta. Olen vielä kokeillut laitetta pattereilla mutta ei toimi niin ei toimi.

aina kun painan sitä poljinta niin tämä Battery indicator ei häviä olleskaan vaan kun se on päällä, punainen valo palaa, sitten kun painan joko jalalla tai kädellä niin se punainen valo vain himmenee, en ymmärrä.

Joten onko mahdollista saada tämä pedaali vielä käyttökelpoiseksi, meinaan on todella hyvä, itse en sitä lähde korjailemaan, paitsi jos on joku todella yksinkertainen juttu, Asun Tampereella joten ajattelin että ehkä Vahvarikellarissa voisivat korjat tuon. Mutta kertokaa toki mistä tässä voisi olla kyse.

T:Riku
KOO-VEE 1929 www.koovee.org Mestis jääkiekkoilua Tampereelta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)