Aihe: Paljonko maksaa Warmothilta tilatut osat
1
Tumppi38
04.09.2006 10:43:07 (muokattu 04.09.2006 10:44:10)
Moro ! Hieman kiinnostaisi tilata Warmothilta kaula ja body mutta kun en ole löytänyt noita hintoja mitä kuljetuksen menee (oikeasti) totta kai suuntaa antavia arvioita löytyy mutta..

Siis, onko kukaan tilannut esim kaulaa ja/tai bodyä Warmothilta ja mitä maksoi kuljetukset ? Tullit on tietysti oma osansa mutta tuo kuljetuspuoli kiinnostaisi.

Haku ei toimi joten en saanut sieltä vastausta.

(Sorry tuli ihan p.. otsikko)
"And when youre old and grey you will remember what they said, That two girls are too many, three is a crowd and four you're dead. (Ray Davies)"
buju
04.09.2006 12:42:44
Kaulan ja bodyn rahdit oli muistaakseni 89$
Damn right, I´ve got the blues
Tumppi38
04.09.2006 13:35:44
Kaulan ja bodyn rahdit oli muistaakseni 89$

Ok, dänks ! tuo taisi olla maarahtina menikö pari viikkoa ? Miten onko sulla koko ruusupuinen toi yksi kaula ? soiko hyvin ? meinaan olen itse harkinnut kokoruusupuista Kaulaa ja bodya (Hollow/hardtail versiona).
"And when youre old and grey you will remember what they said, That two girls are too many, three is a crowd and four you're dead. (Ray Davies)"
buju
04.09.2006 14:03:26
En nyt muista mikä oli rahdin muoto tai kesto, mutta sen muistan että paketti tuli nopeammin kuin oli sovittu ja vielä koti ovelle. Onhan se koko ruusupuu kaula ja hyvinhän se soi..... ainakin korina rungossa. Murisee ja ulvoo hyvällä sustainilla ilman että erottelu kärsii..... minä tykkään.
Itseäkin syyhytti koko ruusupuu strato, mutta ei uskaltanu tilata kun jotenkin vois kuvitella että tulee vähän liikaa painoa. Vaikka mietin että jos tilais hollow bodyn, mutta sitten vielä se epäilys liian tummasta soundista. Olisi kyllä hienoa päästä kokeilemaan koko ruusupuu kitaraa. Itse suosin korinaa runkopuuna koska, se on halpaa, se ei vaadi kovaa pinnoitetta, resonoi niin perk....... ja sitä on kiva katsella. Korina on runkopuuna vähän kirkkaan puoleinen, joten kai se kompensoi tota ruusupuu kaulaa.
Damn right, I´ve got the blues
Kiksaus
04.09.2006 14:48:18

Mulla kaulan rahti maksoi 80$ ja tulli oli 88€. Ja se tuli lentorahtina. Muistaakaseni kesti neljä päivää.
The story of life is quicker than the wink of an eye - The story of love is hello and goodbye until we meet again Jimi Hendrix
Jubei
10.09.2006 10:28:57
Kannattaa myös tsekata musikraftin tuotteita. Ne on edullisia ja valintaa riittää siinä missä warmothillakin. Rahdista vaa ei oo mitää hajua...
Ite meinasin tuolta tilata kaulan.. http://musikraft.3dcartstores.com/index.html
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)