Antti1 26.07.2006 14:46:33 | |
---|
Ei nyt ihan soitinrakennukseen liity, mutta mä rakennan koivuisesta liimapuulevystä pöydän itselleni, koska siinä on muutama vaatimus, joita mikään valmispöytä ei täytä. Ongelmana on se, etten tiedä miten tuon viimeistelisin. Mä en pidä sellaisenaan hirveästi koivun sävystä, mutta kaikki tummat puut miellyttävät silmää. Onko joku petsi, joka toimii hyvin koivun kanssa ja mitä sävyä te ehdottaisitte? Lakkaisitteko pinnan? Kiiltäväksi, mataksi? The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
oiva tumpeloinen 26.07.2006 14:53:07 | |
---|
Mä en pidä sellaisenaan hirveästi koivun sävystä, mutta kaikki tummat puut miellyttävät silmää. Onko joku petsi, joka toimii hyvin koivun kanssa ja mitä sävyä te ehdottaisitte? Lakkaisitteko pinnan? Kiiltäväksi, mataksi? Mä vedin tuossa jokin aikaa sitten muutaman tuolin ja pienen pöydän kiiltävällä tiikki-sävytteisellä alkydipetsilakalla. Muutama kerros pintaan, ja lopputulos oli punertavanruskea. Helppo homma ja noita purkkeja useilla eri sävyvaihtoehdoilla löytyi rautakaupasta. Taisin kyseisen purkin Starkista hakea. |
ilpoliekkio 26.07.2006 16:14:51 | |
---|
Osmocolorin sävytettyä vahaa pintaan, voisi olla ihan passeli. Riippuu sitten taas siitä, haluatko lakka- vai vahapinnan vai jonkin muun. Awaken the suffering |
Antti1 26.07.2006 16:22:52 | |
---|
Tuntuuko tuo osmocolor tahmealta käsittelyn jälkeen ja kuinka herkkä se on kulumaan? The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
P2 26.07.2006 18:29:15 | |
---|
Ei tunnu tahmealta, jos ei pistä liian paksuja kerroksia. Kyllä se aika hyvin on esim. kitaran kauloissa säilynyt, eli kestää kulutustakin. |
ilpoliekkio 26.07.2006 22:00:02 | |
---|
Ei tunnu tahmealta, jos ei pistä liian paksuja kerroksia. Kyllä se aika hyvin on esim. kitaran kauloissa säilynyt, eli kestää kulutustakin. Tuohan on semmoista tököttiä, jolla vahataan kai kaikkea keittiökalusteista soittimiin, eli veikkaisin pinnan olevan erittäin kestävä. Awaken the suffering |
Antti1 27.07.2006 10:00:14 | |
---|
Kiitoksia tästä, täytyy ruveta tutkimaan tota vaihtoehtoa. Vaikuttaa kohtalaisen edulliselta, helpolta ja hyvältä keinolta viimeistellä toi pöytä. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
mhaimilahti 27.07.2006 18:31:06 (muokattu 27.07.2006 18:32:36) | |
---|
itse laitoin koivu liimapuulevystä tekemäni tv tason pintaan antiikkivahan , tommoinen mahongin värinen siitä aika lailla tuli ,teräsvillalla sen hankasin mutta luultavasti jonkilainen frotee pyyhe oisi tuossa parempi kun siitä teräsvillasta irtosi aika paljon mujua |