Aki 23.01.2006 17:24:41 | |
---|
Musamaailmassa oli ainakin taannoin Tokain Strato, jossa oli aika hämmentävä kytkentä, jonka sai käyttöön rullaamalla tokan potikan nollalle. Se liittyi jollain tavalla mikkien sarjaankytkentään. Kyseessä oli hieman hintavampi Tokai, muistaakseni Duncanin mikeillä. Onko jossain Tokain mallissa vakiona moinen hämykytkentä, vai onko kyseessä ollut yksittäinen jälkikäteen modattu yksilö? Olisiko kellään tarkempaa muistikuvaa mitä modaus tekee, tai peräti kytkentäkaaviota aiheesta? En millään muista mitkä kytkennät tuolla sai. Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |
JakeScary 23.01.2006 23:08:56 | |
---|
Musamaailmassa oli ainakin taannoin Tokain Strato, jossa oli aika hämmentävä kytkentä, jonka sai käyttöön rullaamalla tokan potikan nollalle. Se liittyi jollain tavalla mikkien sarjaankytkentään. Kyseessä oli hieman hintavampi Tokai, muistaakseni Duncanin mikeillä. Onko jossain Tokain mallissa vakiona moinen hämykytkentä, vai onko kyseessä ollut yksittäinen jälkikäteen modattu yksilö? Olisiko kellään tarkempaa muistikuvaa mitä modaus tekee, tai peräti kytkentäkaaviota aiheesta? En millään muista mitkä kytkennät tuolla sai. Se oli joku härö juttu. Muistaakseni se oli silleen että kun tone oli täpöllä niin se käyttäytyi normaalisti, ja käännettynä nollaan se kytki mukaan jonkun toisenkin mikin. Sitäkin pystyi muistaakseni säätämään tonella. Musamaailman myyjä lupasi antaa minulle sen kytkentäkaavion mukaan jos olisin päätynyt halvempaan malliin. GG |
Aki 24.01.2006 11:24:18 | |
---|
Jatketaas tätä tämmöisellä pähkinällä: Kitarassa S-S-H -mikitys 5-asentoinen 2-kanavainen kytkin 2-asentoinen 1-kanavainen kytkin Määränpäänä saada seuraavat soundit, missä järjestyksessä tahansa: Kaulamikki Kaula- ja keskimikki Kaula- ja tallamikin 2. kela Keskimikki Keskimikki ja tallamikin 1. kela Tallamikki (humbucker) Tallamikin 1. kela Kaula- ja keskimikki sarjaankytkettynä Toisessa kitarassani on samaisesta lähtötilanteesta saatu muut paitsi viimeinen kohta, sen tilalla: Kaikki päällä (tallan 2. kela) Keskimikki ja tallamikki (humbucker) Tämä toimii hyvin, mutta haluaisin tuon sarjaankytkennän mukaan. Onko se mahdollista tuolla yksikanavaisella kytkimellä? En itse vielä keksinyt. Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |
Tumppi38 25.01.2006 10:31:54 | |
---|
Musamaailmassa oli ainakin taannoin Tokain Strato, jossa oli aika hämmentävä kytkentä, jonka sai käyttöön rullaamalla tokan potikan nollalle. Se liittyi jollain tavalla mikkien sarjaankytkentään. Kyseessä oli hieman hintavampi Tokai, muistaakseni Duncanin mikeillä. Onko jossain Tokain mallissa vakiona moinen hämykytkentä, vai onko kyseessä ollut yksittäinen jälkikäteen modattu yksilö? Olisiko kellään tarkempaa muistikuvaa mitä modaus tekee, tai peräti kytkentäkaaviota aiheesta? En millään muista mitkä kytkennät tuolla sai. Strato modi jossa saat potikkaa vääntämällä kaikki mikit sarjaan. And by invisible, I mean Im an adult male over the age of 35. Beyond that age, no one has any reason to look at you. - S.A |
Aki 25.01.2006 11:04:51 | |
---|
Strato modi jossa saat potikkaa vääntämällä kaikki mikit sarjaan. Ei se ihan noin kyllä mennyt. Se mielestäni kytki keskimikin sarjaan joko kaula- tai tallamikin kanssa, riippuen kumpi oli valittuna. Ne kolme muuta asentoa on kysymysmerkin takana, mitä niissä tapahtui? Pitänee käydä Musamaailmassa ruinaamassa kytkis. Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |
Tumppi38 25.01.2006 12:46:56 | |
---|
Ei se ihan noin kyllä mennyt. Se mielestäni kytki keskimikin sarjaan joko kaula- tai tallamikin kanssa, riippuen kumpi oli valittuna. Ne kolme muuta asentoa on kysymysmerkin takana, mitä niissä tapahtui? Pitänee käydä Musamaailmassa ruinaamassa kytkis. Jos saat niin laita näytille kiinnostaisi tuo modi kun joskus sen tein mutta en enää muista miten se meni. And by invisible, I mean Im an adult male over the age of 35. Beyond that age, no one has any reason to look at you. - S.A |
Botne80 25.01.2006 13:19:33 | |
---|
-isolla ja isosti- |
Puavali 25.01.2006 13:29:44 | |
---|
kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
Botne80 25.01.2006 14:39:38 | |
---|
-isolla ja isosti- |
Puavali 25.01.2006 15:18:19 | |
---|
kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
Aki 27.01.2006 03:46:51 | |
---|
Blenderi pistää mikit rinnan, kuten tavallista. Tämä tarkoittamani modi kytki sarjaan. Yö vs päivä. Toi blenderipotikka on mun mielestä kätevämpää korvata kytkimellä. Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |