Jykki 16.11.2005 20:39:24 | |
---|
Sain vihdoinkin aikaiseksi kotisivut, jonne laitoin kuvia tekemistäni kitaroista. Sivut ovat vielä kesken, lisää kuvia on tulossa ja virheitä korjailen yms. www.spenderguitars.com Saa kommentoida. Jykki |
Juzzu 16.11.2005 20:42:29 | |
---|
Hienoja on kitarat! Tosin näyttäisi siltä ettei kuvat tee oikeutta noin hienoille peleillä, sinuna ehkäpä kokeilisin kuvata niitä luonnonvalossa (onko sitä muuten missään, ei oo näkyny viime aikoina..) ja ilman salamaa. Tuon puun paremmin esille eikä tuo mitään epämielenkiintoisia ikäviä yksityiskohtia (esim. sormenjälkiä) esille. Mutta kitarat on kyllä hienoa!! |
kulmahiomakone 16.11.2005 21:15:21 (muokattu 16.11.2005 21:15:41) | |
---|
Tulee noista teksteistä aika lailla oma rakentelu mieleen. Mihinkään ei voi koskaan olla tyytyväinen ja kaikki menee aina uusiksi. Hianoja kitaroita, joskaan väritykset eivät ekaa lukuunottamatta oikein ole mun makuun. ECL82 pääteputkella varustetun putkiradion haluan mä. Tarjoa! |
jarmos 17.11.2005 08:51:56 (muokattu 17.11.2005 08:52:34) | |
---|
Hyvät sivut ja komeita vehkeitä, hyvin tuntuu olevan "sama kaiku askelten kuin mulla" noissa projekteissasi. Hienoa. Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |
losli 17.11.2005 15:45:10 | |
---|
Saa kommentoida. Mahtaisa juttu!! Aina ilo kattella muiden tekeleitä. Ja vielä noinkin komioita. Tulee boostausta omiin hommiin kanssa. Jatkakaa! "Potilas huolissaan saundeistaan. Muuten terve." |
Jykki 17.11.2005 18:27:05 | |
---|
Hyvät sivut ja komeita vehkeitä, hyvin tuntuu olevan "sama kaiku askelten kuin mulla" noissa projekteissasi. Hienoa. Aika hassua kun noin "sanoit". Itse olen ajatellut aivan samoin katsellessani kotisivujasi. Minun ei sentään tarvitse rakennella keittiön pöydällä, kun minulla on autotalli!-:)) Yritän saada piakkoin parempia kuvia, kun saan laadukkaamman kameran lainaksi. Tarkoitus on myös saada LesPaul Jouluksi soittokuntoon. Jykki |