Aihe: Ltd M-50 muuntautumis-projekti
1
Jannipaali
30.10.2005 22:48:35 (muokattu 30.10.2005 22:49:00)
Noniin, pitkään olen sitä miettinyt ja tulin siihen tulokseen, että tuo mattamusta hevikeppi saa ulkoista piristystä ;)

Maalausprojekti on kyseessä ja väriksi olen valinnut metallinhohto punaisen.
Olisin vielä kovertanut otelaudan 13-22 nauhat, mutta en uskalla ja onhan siinä valmiina tollaiset extrajumbo -nauhat.
(Ynkkä malli olisi ollut kova sana :D)

Kasarimeiningiksi menee, mutta sehän on tarkoituskin.

Maalauksen/lakkauksen toteutan ammattikouluni mahtavassa pintakäsittelyhuoneessa jossa on tarvittavat ruiskut ja imurit.

Tästä lähtee sitten se "päiväkirja", mutta kuvat jäävät pois, kun kamerasta niitä en saa ulos.

Päivityksiä tulee kun projekti etenee.
-----------------------------------------------------------

Päivä 1, 30.10.2005:

"Riisuin" kitaran kaikesta ylinmääräisestä (kaula, elektroniikka etc.) ja nyt se näyttää aika karulta.

Oikeanlaista hiomapaperia ei juuri nyt ollut, vaan löytyi kaikenmaailman 1200, 900 ja jotain 240. Kaupasta pitäisi hakea vähän karheampaa, eli 150 hiomapaapperia.

Huomenna aloitan varsinaisen hionnan ja toivottavasti pääsen tällä viikolla jo pohjamaalin pistämään.
Jannipaali
30.10.2005 23:08:18 (muokattu 30.10.2005 23:09:04)
Jos joku on kovertanut itse otelaudan, niin voisi kertoa, että miten sen teki ja millainen oli lopputulos.

Olen käynyt sen yhden sivun läpi missä neuvottiin miten koverretaan, mutta se ei vakuuttanut.

Edit. Eihän tämä ollutkaan muokkaa nappi :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)