pharaox 29.04.2017 00:58:01 | |
---|
Moikka! Olisko kellään Philips B4SF13A putkiradioon skemaa? Olisin kovin kiitollinen. Voi lähettää vaikka sähköpostiini. rintalamikko@hotmail.com digillä pärjää ja analogilla korjataan. |
mhelin 29.04.2017 09:36:48 (muokattu 29.04.2017 09:54:22) | |
---|
|
73nd3r 29.04.2017 10:16:46 | |
---|
|
SirElwood 29.04.2017 10:18:14 | |
---|
|
pharaox 29.04.2017 11:10:03 | |
---|
Jeps. Lähinnä verkkomuuntajapuolelle olisin kaivannut skemaa ja kyllähän tuossa yhdessä linkissä on varmaan samanlainen muuntaja philipsin radiossa. Ihmettelen vaan kun toimivasta radiosta otin elinten luovutusta"Koppa oli aivan rikki" Niin mä en saa muuntajasta mitään pihalle. Niin ja tuo elinten luovuttaja on tuo Philips B4SF13A T. Mikko digillä pärjää ja analogilla korjataan. |
73nd3r 29.04.2017 11:36:21 | |
---|
SirElwood: Ja mikäli saksalaisten systeemi ei ole muuttunut, rahaa. Kappas germaaneja, onpas laittaneet hangalaksi... Ilmainen jäsenyys, jos lähettelee ison kasan radiotietoa itse. Muuten 25 rahaa. Mutta skeman kuvaa klikkaamalla aukeaa pikkuikkunan "guest download" jossa väitetään että 'As a guest you can get a limited amount of documents. We send each page by eMail. For getting schematics/documents please fill in the fields. You have access within the following limit: A maximum of 3 documents a day. A maximum of 10 documents within 30 days. The eMail address has to reach you directly. Otherwise the system can not serve you.' Ei nyt satu olemaan vapaata bluffiemailia testiä varten, eikä semmoisia tietenkään kukaan missään koskaan ikinä käytäkään. |
Kefiiri 29.04.2017 11:37:20 | |
---|
Pystyy kai yleismittarilla selvittämään, mitkä johtojen päät kuuluvat samaan käämiin? En ole musiikin asiantuntija. |
pharaox 29.04.2017 12:21:13 | |
---|
Kefiiri: Pystyy kai yleismittarilla selvittämään, mitkä johtojen päät kuuluvat samaan käämiin? Problem solved vai miten se meni:) Jossain elektroniikka ostos läjässä tuli chassis tyylisiä tosi komeita sulake pesiä. Pistin sinne normi 20mm pitkän lasiputki sulakkeen. No eihän se käynyt. Pitää olla sellainen missä päissä on piikit, kartiot miten sen nyt kuvailee.Nyt vaan pitää miettiä kytkentä uudestaan kun ez80 tasurin jälkeen tulee 174v ja kun sen kertoo 1,4 kun konkka laitetaan niin b+ on noin 245vdc. Pitäis saada tuonne 280vdc hujakoille. Mulla on nyt 1 ja 7 nastaan omat jännittet 192vac molenpiin ja keskiulosotto maihin.Diodeilla sais vähän ylös mut kun haluan putken. digillä pärjää ja analogilla korjataan. |
pharaox 29.04.2017 12:23:27 | |
---|
73nd3r: Kappas germaaneja, onpas laittaneet hangalaksi... Ilmainen jäsenyys, jos lähettelee ison kasan radiotietoa itse. Muuten 25 rahaa. Mutta skeman kuvaa klikkaamalla aukeaa pikkuikkunan "guest download" jossa väitetään että 'As a guest you can get a limited amount of documents. We send each page by eMail. For getting schematics/documents please fill in the fields. You have access within the following limit: A maximum of 3 documents a day. A maximum of 10 documents within 30 days. The eMail address has to reach you directly. Otherwise the system can not serve you.' Ei nyt satu olemaan vapaata bluffiemailia testiä varten, eikä semmoisia tietenkään kukaan missään koskaan ikinä käytäkään. Jep,Ei tollanen ole kivaa tälläiselle harrastelialle.Vielä kun työttömänä niin ei sitä fyffee niin ylimääräistä ole. digillä pärjää ja analogilla korjataan. |
pharaox 29.04.2017 13:11:51 | |
---|
Projektin skema on omissa kuvissa jos jotain kiinnostaa. digillä pärjää ja analogilla korjataan. |
Kefiiri 29.04.2017 16:27:45 | |
---|
pharaox: Projektin skema on omissa kuvissa jos jotain kiinnostaa. Kiintoisaa, äkkiseltään vaikuttaa hauskalta värkiltä. Putkitasasuuntausta en itse pitäisi välttämättömänä, kun tasasuuntausputken kyykkäystä ei kuitenkaan yksiputkisella päätteellä tapahdu. Ihan diodisillan laittaisin kuten kytkiksessäkin. En ole musiikin asiantuntija. |
pharaox 29.04.2017 17:10:07 | |
---|
Kefiiri: Kiintoisaa, äkkiseltään vaikuttaa hauskalta värkiltä. Putkitasasuuntausta en itse pitäisi välttämättömänä, kun tasasuuntausputken kyykkäystä ei kuitenkaan yksiputkisella päätteellä tapahdu. Ihan diodisillan laittaisin kuten kytkiksessäkin. Joo,eihän tuo putkisuuntaus välttämätön ole. Olen vaan niin kiintynyt niihin:) digillä pärjää ja analogilla korjataan. |
Kefiiri 29.04.2017 17:54:30 | |
---|
pharaox: Joo,eihän tuo putkisuuntaus välttämätön ole. Olen vaan niin kiintynyt niihin:) Onhan se juu paljon tunnelmallisempaa kuin kylmät piidiodit :) En ole musiikin asiantuntija. |