JuliusUK 19.02.2005 23:20:24 | |
---|
Eli kysymys kuuluu, mitä maaleja/maalausvälineitä olette käyttäneet teidän kitaraprojekteissanne, ja kuinka hyvin tuloksin? Ja etenkin, kuinka paljon maksoi? Kuviakin saa mielellään linkittää :) myynnissä musta stratocaster runko! Kiinnostuneet, pikaviestittäkää! |
poppamies 19.02.2005 23:51:49 | |
---|
Itse olen käyttänyt automaaleja spraypurkeissa, lakkaa spraypurkeissa, selluloosalakkaa ruiskulla ja pensselillä ja uretanilakkaa pensselillä. Spraypurkit on ollut hintahaitarissa 5-15 € / pullo. Pulloja menee useampi / projekti. Selluloosalakka tulee kaikesta edullisemmaksi ja on helppo laitta pensselillä. "G-strings are for strippers" |
JuliusUK 20.02.2005 12:00:37 (muokattu 20.02.2005 12:00:50) | |
---|
Itse olen käyttänyt automaaleja spraypurkeissa, lakkaa spraypurkeissa, selluloosalakkaa ruiskulla ja pensselillä ja uretanilakkaa pensselillä. Spraypurkit on ollut hintahaitarissa 5-15 € / pullo. Pulloja menee useampi / projekti. Selluloosalakka tulee kaikesta edullisemmaksi ja on helppo laitta pensselillä. Millaista jälkeä on tullut verrattuna tehdaskitaraan? myynnissä musta stratocaster runko! Kiinnostuneet, pikaviestittäkää! |
Juniper 20.02.2005 12:27:02 | |
---|
Millaista jälkeä on tullut verrattuna tehdaskitaraan? Hiomisen ja kiillottamisen jälkeen pinnan saa vähintään yhtä hyväksi kuin tehdaskitarassa. Työmäärä on vaan aika melkoinen. Ruiskulla pääsee helpommalla |
StJerky 21.02.2005 08:37:30 | |
---|
Selluloosalakan voi kiillottaa vernissaan kostutetulla rätillä. Kannattaa laittaa paksulti lakkaa. |
JuliusUK 01.03.2005 21:46:22 | |
---|
Työmäärä on vaan aika melkoinen. Ruiskulla pääsee helpommalla Juu ajattelinkin omaan projektiin käyttää ruiskua. Mitäköhän väriä/lakkaa kannattaisi käyttää? myynnissä musta stratocaster runko! Kiinnostuneet, pikaviestittäkää! |