Aihe: Kaulasta irtoaa lakka HELP
1
Olli.M
30.03.2005 11:20:28
Nytpäs kävi näin että presarini pääsi kaatumaan ja otti pienehkön lommon kaulan takapuolelle. Olen nyt huomnnut että lakka on alkanut irtoilemaan laajemmaltakin alueelta ja ajattelin kysäistä että mitähän mahtaa moisen korjaus maksaa. Kysessä siis vaahtera kaula vaahtera otelaudalla. Pitääkö siitä otattaa kaikki lakat pois ja lakata uudestaan vai pystyykö tuon lommon paikkaamaan jotenkin ja estää hilseilyn edistyminen. ..kele että ..uttaa. auttakee
Solemmie.
McNulty
30.03.2005 14:17:33
Nytpäs kävi näin että presarini pääsi kaatumaan ja otti pienehkön lommon kaulan takapuolelle. Olen nyt huomnnut että lakka on alkanut irtoilemaan laajemmaltakin alueelta ja ajattelin kysäistä että mitähän mahtaa moisen korjaus maksaa. Kysessä siis vaahtera kaula vaahtera otelaudalla. Pitääkö siitä otattaa kaikki lakat pois ja lakata uudestaan vai pystyykö tuon lommon paikkaamaan jotenkin ja estää hilseilyn edistyminen. ..kele että ..uttaa. auttakee

Hiot tai hiotutat jossain lakat pois ja länttäät satiinia pintaan :)
En tiedä millä sen hilseilyn voisi estää, mutta voihan siihen kokeilla pienen kerroksen lyödä lakkaa päälle mikäli se hilseily ei tunnu/jää röpeliäiseksi sen alle... ainakaan häiritsevästi.

Käyttäisin ehkä itse ammattilaisen kautta ja kysäsisin vinkkejä ja katsoo sitten mitä tehdä.
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Woodoo
30.03.2005 14:22:07
Jos itse korjaat sitä, niin lommonkin saat luultavasti ihan kokonaan pois, kun ensin hiot lakat pois. Kastelet sitä rätillä. Ei nyt ihan vettä valuvalla mutta aika kostealla, siten että puu imee ihan hiukan vettä. Silitysraudalla pienellä teholla painelet sitä, niin lommo nousee. Kannattaa antaa kuivua jonkin aikaa sen jälkeen että ei heti lakkaa päälle.
Itsellä toimi ainakin pirun hyvin, eikä kaulaan jäänyt mitään jälkeä.
Työpäivän pelastus -muusikoiden.net-
Olli.M
30.03.2005 14:24:24
Onkohan kouvolan suunnalla kaveria kuka ton osaisi kunnolla tehdä?
Solemmie.
moikki
30.03.2005 16:48:12
Otat kaiken mikä hilseilee pois ja laitat tilalle uutta lakkaa. Ostat vaikka semmoista spraylakkaa niin on helppo laittaa. Ja suihkutat etäältä ja vaikka kaks ihan ohutta kerrosta tai useamman jos vaatii.
Rock like FUCK!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)