Aihe: Kauppoja Seinäjoella?
1
SamPpaa
21.05.2005 20:01:41
Onkos Seinäjoella mitään kauppoja mistä sais vastukset/transistorit/konkat jne. vai meneekö netistä tilaamiseen? Tälläiselle alottelijalle ois helppoa kun sais myyjältä samalla kysellä, että onko tämä nyt varmasti se mitä tarviikin ;)
Rock'n roll will never die!!! www.autopilot.tk
Mase
22.05.2005 21:27:58
Onkos Seinäjoella mitään kauppoja mistä sais vastukset/transistorit/konkat jne. vai meneekö netistä tilaamiseen? Tälläiselle alottelijalle ois helppoa kun sais myyjältä samalla kysellä, että onko tämä nyt varmasti se mitä tarviikin ;)

Pohjois-Suomen sähkö, pohjassa osoitteessa kauppaneliö 12. Tuolla on ainakin ennen ollut hyvä valikoima... Olen itsekin ollut siellä joskus takavuosina töissä ;)
Tarjolla treenikämppä Tampereelta/lähiympäristöstä? Kerro ihmeessä, nykyinen kämppä lähtee alta 1.8
SamPpaa
23.05.2005 17:37:32
Pohjois-Suomen sähkö, pohjassa osoitteessa kauppaneliö 12. Tuolla on ainakin ennen ollut hyvä valikoima... Olen itsekin ollut siellä joskus takavuosina töissä ;)

Joo kiitti vinkistä! kävin tänään ja sieltä sai lähes kaikki... Lisäks mun visaelectroni ei toiminu ni anto kamat ja sano, että maksa huomenna. Reilu meininki!
Rock'n roll will never die!!! www.autopilot.tk
villeh
24.05.2005 18:55:34

samat sanat, sanasta sanaan...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)