Aihe: Flightcase syntikalle
1
mx
06.06.2005 14:12:17
Pitäisi tehdä kova laatikko syntikalle. Onko tietoa mistä saisi materiaalit (helat, listat, saranat, levyt) tai onko sattumalta kokemuksia tai hyviä vinkkejä. Kiitos etukäteen!
Leevo
06.06.2005 15:23:54

Osta käytetty. Säästyy aikaa vaivaa ja rahaa.
"Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy
spyykko
06.06.2005 17:36:31

Onko tietoa mistä saisi materiaalit (helat, listat, saranat, levyt) tai onko sattumalta kokemuksia tai hyviä vinkkejä. Kiitos etukäteen!

Alpensista ainakin saa heloja (www.alpensi.fi). Hinnastoa selaamalla voit aika äkkiä päätellä onko hommassa taloudellista järkeä. Minä en jaksa uskoa että on.
Ite olis taas tarvinnu tehdä
Woodoo
06.06.2005 17:44:17 (muokattu 06.06.2005 17:46:24)
Listaksi justiinsa katselin K-raudassa alumiinikulmaa. Siellä sitä on, ei ollut ku muutaman euron metrin pätkä, tosin en kyllä muista enää varmaksi että oliko niin halpaa, mutta eipä kai kovin kallistakaan. Samalla ostat sieltä 6mm vaneria, pari tukevampaa kulmarautaa ja nikkaroimaan. Pehmustuksessa kannattaa käyttää pehmeitä aineita ja luovuutta. Rumia ei saa tehä =P

E: uskoisin että kulmien suojuksiakin sieltä löytyy myös, ite en muualta kyllä lähtis ostamaan. kulutukseenhan se luultavasti tulee...
Mase
06.06.2005 21:41:11
Clas Ohlssoniltakin kannattaa käydä tarkistamassa tilanne, alumiinilistat oli ainakin muistaakseni paljon halvempia kuin K-rauta tms. kaupoissa. Ostat sitä kulmalistaa johon saa levyt väliin eikä muuta kuin pitkillä popniiteillä kiinni ;) tulee jämäkkä ja tyylikäs case... 1,20m pätkissä muistaakseni oli listat ja hinta jotain 6-7e:tä/kpl. Eihän tuo casen itse tekeminenkään mitään halpaa lystiä ole, mutta kyllä kai siinä muutaman kympin voittaa valmiiseen verrattuna. Askareltuhan on muutenkin mukavaa, itselläkin kokemusta jo muutamasta casesta ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)