Aihe: Oletteko ostaneet skemoja? (www.schematicconnection.com)
1
efunkelist
03.06.2005 11:04:00 (muokattu 03.06.2005 11:05:22)

Etsiskelin sekalaisia skemoja netistä ja päädyin tällaiselle sivulle kun H&K tubefactor kiinnostaisi (kaupasta €200, omin käsin varmasti halvempi tai ainakin kivempi ;)

http://www.schematicconnection.com/ … rodtype.asp?prodtype=120&ph=cat

Tuolta kun hakee niin löytyy jos jonkinlaista skemaa. Onko noita muka noin helppoa saada?
Mikko Kankaanpää
04.06.2005 12:48:18

Kyllä noita skemoja varmaan tuolta "noin helposti" saa. Joku laitteen omistaja voi luultavasti myös tilata skemat ilmaiseksi suoraan tehtaalta sarjanumeron kera.

Jos tubefactory maksaa 200e kaupassa niin en kyllä itse alkaisi väsäämään. Netistä löytyy kaavioita esim. Matchless putkisäröttimiin joita on aika lailla ylistetty alan lehdissä ja netissä. Täysputkipelejä ja taitavat maksaa kaupassa pikkusen enemmän kuin tuo 200e.-)
http://www.uraltone.com
placebo
05.06.2005 10:32:03 (muokattu 05.06.2005 10:43:25)
Mulla on yksi piirikaavio, joka on tilattu tuolta. En tosin tilannut sitä itse, vaan yksi kaveri tilasi sen erään Ibanezin 70-luvun overdriven korjausta varten. Kävi sitten niin, että hän tilasi epähuomiossa väärään scheman ja päätyi piirtämään kytkiksen loppujen lopuksi itse ja tuolta tilattu kytkis päätyi minulle. Ellen ihan väärin muista, niin kytkiksen mukana tuli myös johdotuskaavio ja osaluettelo... Voin varmistaa tuon myöhemmin, kun löydän ko kytkiksen.

Noita kytkiksiä kannattaa tosiaan ensialkuun kysellä suoraan valmistajalta. Vieläpä niin, että käy kaikki mahdolliset jälleenmyyjät/maahantuojatkin läpi. Ei siis pidä luovuttaa, ellei ilmeisimmästä osoitteesta saa vastausta :)
"The notes are the same all around the world, but the way you put the notes together must be something very personal - Your own story" - Pierre Bensusan
SaBer
05.06.2005 10:40:43

"Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other
efunkelist
05.06.2005 12:16:42

‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)