Villek 02.06.2005 18:04:26 | |
---|
Mulla on sellainen rakenneltu Jazz basso, jossa runko japsi fender poppeli(basswood). Mikit EMG aktiivi ja kaula Warmoth. Talla joka suuntaan säädettävä gotoh ja virittimet shaller. Soittaminen on todella vaivatonta ja sustain ok. Olen ajatellu vaihtaa rungon parempaan. Pitäs saada tumma muriseva napakka soundi vahvalla sustainilla, menettämättä herkkyyttä. Kertokaapa mikä puulaji runkoon?? Olen ajatellu tilata warmothilta, oisko muita ehdottaa. Kuka tuo suomessa warmoth osat maahan nykyään?? |
P2 02.06.2005 18:09:56 | |
---|
Kuka tuo suomessa warmoth osat maahan nykyään?? Ei kukaan, maahantuontia ei enää taida olla, tilaa suoraan jenkeistä, tulee halvemmaksi. Runkopuuvaihtoehdoksi ehdottaisin saarnea, tosin en tiedä miten paljon rungon puu vaikuttaa sustainiin, mutta napakka soundi tuosta kyllä tulee. Myykää mulle wahi! |
Novac 02.06.2005 18:14:03 | |
---|
Jaa halvemmaksi kun tilaa netistä? Yksi kaveri tilasi warmothilta kaulan jonka lopulliseksi hinnaksi tuli n. 300e. |
P2 02.06.2005 18:15:58 | |
---|
Tällä euro/dollari -kurssilla tulee suht halvaksi joo. Vaikka päälle lasketaankin tulli + alvi + toimituskulut. Myykää mulle wahi! |
ouzoinio 02.06.2005 19:10:44 | |
---|
Mulla on sellainen rakenneltu Jazz basso, jossa runko japsi fender poppeli(basswood). Mikit EMG aktiivi ja kaula Warmoth. Talla joka suuntaan säädettävä gotoh ja virittimet shaller. Soittaminen on todella vaivatonta ja sustain ok. Olen ajatellu vaihtaa rungon parempaan. Pitäs saada tumma muriseva napakka soundi vahvalla sustainilla, menettämättä herkkyyttä. Kertokaapa mikä puulaji runkoon?? Olen ajatellu tilata warmothilta, oisko muita ehdottaa. Kuka tuo suomessa warmoth osat maahan nykyään?? Tässä alkuun pilkunviilaus... basswood=lehmus.. poppeli=poplar Hyviä puita voisi olla vaikka mahonki ja padouk... ja saarni on tietty kans hyvä vaihtoehto....mahonki ja padouk taitaa olla kyllä tummemman kuulosia... |
Basismi 03.06.2005 11:21:29 | |
---|
Viistous helpottaa soittamista! |
PasiB 03.06.2005 12:12:15 | |
---|
www.rockinger.de Saksalainen putiikki, ei tule ylimääräisiä kuluja muuta kuin rahtikulut. En ole itse tilannut, mutta Jasson valmis body on hinnaltaan 249 euroa. Muuta ei näyttänyt olevan tällä hetkellä tarjolla. Kannattaa varmistaa kaulataskun mitat ennen kuin tilaa, ettei tule ylläriä kaulan sopivuuden kanssa. Itselle on sattunut liian leveä kaulatasku yhteen projektiin ja sekös sitten v...tti. Hiljalleen harmaantuva basisti. |