jollet suoraan sopivaa plugia siihen löydä, niin ainahan tuon vaihtaa sellaiseen mihin löytyy sopiva pää :) Joskus tein Voxin wahiin patterin tilalle liittimen mihin voi sitten muuntajasta lykkiä virtaa. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Paikallisesta elektroniikkaliikkeestä löytynee tarvittavat osat. Rat:tiin tuleva DC-plugi on ihan perustavaraa. Tarvitset Rat:in DC-plugin lisäksi jakin 1SPOT:in plugiin. Tämän lisäksi ostat palan parikaapelia, jolla yhdistät DC-plugin ja jakin. Näin syntyy 'piuha', jonka toinen pää käy Rat:tiin ja toinen pää 1SPOT:in plugiin :) Kustantaa noin 2-3 €. Ota Rat ja 1SPOT mukaan liikkeeseen ja selitä tilanne, niin saat varmasti oikeanlaiset ja oikeankokoiset liittimet mukaasi. Muista olla tarkkana, että + siirtyy Rat:in DC-plugin 'kärkeen'. "The notes are the same all around the world, but the way you put the notes together must be something very personal - Your own story"
- Pierre Bensusan |
Niin siis ko. härvelissä ei oo semmosta perinteistä muuntajan reikää vaan halkasijalta ehkä puolet pienempi, mitä normaalissa (mun tilanteessa 1SPOT-muuntajassa) efekteissä. Mitenhän tohon sais kiinni sen? Toi ei vie kyllä paljoa virtaa mutta kun on jo muuntaja olemassa niin olis mukava myös hyödyntää sitä tuohonkin. Mä ratkaisin ongelman sillä, että vein sen korjaajalle, joka asensi siihen ton 'normaalin' jakin, eli sen Boss-tyyppisen, mihin toi 1SPOTikin käy. Sillei on munsta kätevin; noi adapterit on liikaa hässäkkää mun makuun. Tulisko tolle hinnaks joku 10-15e? God made me funky |