Tervehdys, Tuollaista otsikon mukaista kaappia olen suunnittelemassa eli tarkoitus olisi tehdä kaappiin väliseinä, joka jakaa sen sisätilan kahtia jonka jälkeen toinen puolisko ruuvataan umpeen. Kiikarissa olisi kombinaatio jolla saisi avoimuutta sointiin sekä sitä tiukkuutta samasta paketista. Mutta sitten se vaikein homma, eli elementin valinta. Ajatuksena olisi että tuonne suljetulle puolelle tulisi "murisevampi" ja avoimelle puolelle kuulaampi elementti. Vai ottaisiko vain kylmästi samanlaiset elementit toivoen että erilainen rakenne per elementti ajaisi saman asian? Toisaalta olisi mielenkiintoista pistää yhteen pakettiin kaksi erilaista elementtiä ihan noin äänityskäytön kannalta. Vai onkohan mulla liian paljon muuttujia tuossa paletissa :-) Niin ja tosiaan siis yleensä tulee soitettua putkivahvistinta säröillä, ei high-gain meininkiä. Mutta tuota erottelevuutta kaipailisin nimenomaan kliineille soundeille. Kliinien kanssa tulee nimittäin käytettyä aika rankalla kädellä efektejä ja siinä se kipakka erottelevuus olisi tarpeen :) Eli jos porukalla olisi kokemuksia joistain hyvistä elementtikombinaatiosta 2x12 kaapissa niin kaikkea kokemusta otetaan kiitollisena vastaan. T:TimoS |
Tervehdys, Tuollaista otsikon mukaista kaappia olen suunnittelemassa eli tarkoitus olisi tehdä kaappiin väliseinä, joka jakaa sen sisätilan kahtia jonka jälkeen toinen puolisko ruuvataan umpeen. Kiikarissa olisi kombinaatio jolla saisi avoimuutta sointiin sekä sitä tiukkuutta samasta paketista. Mutta sitten se vaikein homma, eli elementin valinta. Ajatuksena olisi että tuonne suljetulle puolelle tulisi "murisevampi" ja avoimelle puolelle kuulaampi elementti. Vai ottaisiko vain kylmästi samanlaiset elementit toivoen että erilainen rakenne per elementti ajaisi saman asian? Toisaalta olisi mielenkiintoista pistää yhteen pakettiin kaksi erilaista elementtiä ihan noin äänityskäytön kannalta. Vai onkohan mulla liian paljon muuttujia tuossa paletissa :-) Niin ja tosiaan siis yleensä tulee soitettua putkivahvistinta säröillä, ei high-gain meininkiä. Mutta tuota erottelevuutta kaipailisin nimenomaan kliineille soundeille. Kliinien kanssa tulee nimittäin käytettyä aika rankalla kädellä efektejä ja siinä se kipakka erottelevuus olisi tarpeen :) Eli jos porukalla olisi kokemuksia joistain hyvistä elementtikombinaatiosta 2x12 kaapissa niin kaikkea kokemusta otetaan kiitollisena vastaan. T:TimoS No ilimanmuuta alaosan suljetulle osastolle teljetään G12H ja yläosan taka-avoimelle osastolle Red Fang tai V30. Tällaisesta olen itse haaveillut jo pitkästi, nointeoin sen täytyy olla ehdoton yhdistelmä, täysin lyömätön. 'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'. |